Feedback
I.D.: 86989522

Servicii consultanta achizitii - proiect statii reincarcare AFM

Data publicarii
11.09.23 Exista 41.886 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
15.000,00 RON - 15.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice pentru proiectul „Staţii de reîncărcare pentru vehicule electrice în Comuna Borod, judeţul Bihor”, în vederea accesării finanţării prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea infrastructurii pentru vehiculele de transport rutier nepoluant din punct de vedere energetic: staţii de reîncărcare pentru vehicule elect...
Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice pentru proiectul „Staţii de reîncărcare pentru vehicule electrice în Comuna Borod, judeţul Bihor”, în vederea accesării finanţării prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea infrastructurii pentru vehiculele de transport rutier nepoluant din punct de vedere energetic: staţii de reîncărcare pentru vehicule electrice în localităţi (AFM) Serviciile constau in: 1) oferire consultanta pentru organizarea si derularea procedurii de achizitie publica; 2) intocmire documentatiei de atribuire aferente atribuirii contractului (fisa de date, formulare, strategia de contractare, programul de achizitii pentru proiect, declaratie privind persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, DUAE); 3) indrumare si asistenta în utilizarea platformei electronice de achizitii publice pentru publicarea anuntului de participare, a documentatiei de atribuire, a evaluarii ofertelor si a anuntului de atribuire aferent; 5) asigurarea respectarii termenelor prevazute de legislatia în vigoare între diferitele etape ale procedurii de atribuire; 6) redactarea documentelor utile pe parcursul procedurii de atribuire (procese verbale, solicitari si raspunsuri la clarificari, comunicari, raportul procedurii); 7) formularea apararilor adresate CNSC/Curtii de Apel; 8) intocmirea contractului de achizitie publica
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu