Servicii auxiliare in domeniul achizitiilor publice, conform prevederilor Legii nr 8/2016 coroborate cu cele ale HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, principalele activitati prestate fiind: - punerea in practica a obligatiilor contractuale survenite din contractele de finantare POIM in ceea ce priveste achizitiile publice elaborare documentatie de atribuire – strategie de contractare, DUAE, formulare, pr...
Servicii auxiliare in domeniul achizitiilor publice, conform prevederilor Legii nr 8/2016 coroborate cu cele ale HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, principalele activitati prestate fiind: - punerea in practica a obligatiilor contractuale survenite din contractele de finantare POIM in ceea ce priveste achizitiile publice elaborare documentatie de atribuire – strategie de contractare, DUAE, formulare, proiect de contract, caiet de sarcini procedural,DUAE, anunt participare asistenta tehnica in vederea incarcarii documentatiei in SEAP/SICAP, inclusiv revizuire in cazul necesitatii la recomandarea UCVAP/ANAP asistenta tehnica in vederea elaborarii de erate, raspunsuri la solicitarile de clarificari primite pana la data limita de depunere a ofertelor asistenta tehnica in vederea elaborarii de puncte de vedere la posibile contestatii/notificari/solicitari privitoare la documentatia de atribuire. -Se solicita: - Declaratii pe propie raspundere cf. art. 60 din L/98/2016; - declaratie pe propie raspundere referitoare la protectia muncii si respectarea mediului. Persoane cu functii de decizie in cadrul Spitalului Jud. de Urgenta Buzau: Ec. Claudiu Constantin Damian-Manager, Ec. Cristina RUSEN-director financiar-contabil, As.Luminita TURCU-director de ingrijiri, Ec. Nicolae Ene-sef serv. achizitii, echipa de proiect: Violeta POSTU-manager proiect, Razvan DEDU - responsabil tehnic, Roxana Chircu - responsabil financiar si Ene Nicolae-responsabil achizitii