Feedback
I.D.: 54851684

Servicii consultanta achizitii COVID - Proiect finantat prin POIM

Data publicarii
03.03.21 Exista 80.612 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
18.000,00 RON - 18.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii auxiliare in domeniul achizitiilor publice, conform prevederilor Legii nr 8/2016 coroborate cu cele ale HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, principalele activitati prestate fiind: - punerea in practica a obligatiilor contractuale survenite din contractele de finantare POIM in ceea ce priveste achizitiile publice elaborare documentatie de atribuire – strategie de contractare, DUAE, formulare, pr...
Servicii auxiliare in domeniul achizitiilor publice, conform prevederilor Legii nr 8/2016 coroborate cu cele ale HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, principalele activitati prestate fiind: - punerea in practica a obligatiilor contractuale survenite din contractele de finantare POIM in ceea ce priveste achizitiile publice elaborare documentatie de atribuire – strategie de contractare, DUAE, formulare, proiect de contract, caiet de sarcini procedural,DUAE, anunt participare asistenta tehnica in vederea incarcarii documentatiei in SEAP/SICAP, inclusiv revizuire in cazul necesitatii la recomandarea UCVAP/ANAP asistenta tehnica in vederea elaborarii de erate, raspunsuri la solicitarile de clarificari primite pana la data limita de depunere a ofertelor asistenta tehnica in vederea elaborarii de puncte de vedere la posibile contestatii/notificari/solicitari privitoare la documentatia de atribuire. -Se solicita: - Declaratii pe propie raspundere cf. art. 60 din L/98/2016; - declaratie pe propie raspundere referitoare la protectia muncii si respectarea mediului. Persoane cu functii de decizie in cadrul Spitalului Jud. de Urgenta Buzau: Ec. Claudiu Constantin Damian-Manager, Ec. Cristina RUSEN-director financiar-contabil, As.Luminita TURCU-director de ingrijiri, Ec. Nicolae Ene-sef serv. achizitii, echipa de proiect: Violeta POSTU-manager proiect, Razvan DEDU - responsabil tehnic, Roxana Chircu - responsabil financiar si Ene Nicolae-responsabil achizitii
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu