Feedback
I.D.: 75697831

Servicii consultanţă pentru organizarea, derularea şi finalizarea procedurilor de achiziţii publice

Data publicarii
25.11.22 Exista 142.835 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
36.000,00 RON - 36.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de consultanţă pentru organizarea, derularea şi finalizarea procedurilor simplificate de achiziţii publice, conform Legii 98/2016, în cadrul următoarelor proiecte, finanţate prin POR 2014-2020, AP 9, PI 9.1 – DLRC (CLLD): 1. Reabilitare şi modernizare Grădiniţă cu program normal nr. 4 – Str. George Moroianu nr. 293, municipiul Săcele, jud. Braşov - cod SMIS 153803; 2. Amenajare şi dotare Centru Educaţional Multif...
Serviciile de consultanţă pentru organizarea, derularea şi finalizarea procedurilor simplificate de achiziţii publice, conform Legii 98/2016, în cadrul următoarelor proiecte, finanţate prin POR 2014-2020, AP 9, PI 9.1 – DLRC (CLLD): 1. Reabilitare şi modernizare Grădiniţă cu program normal nr. 4 – Str. George Moroianu nr. 293, municipiul Săcele, jud. Braşov - cod SMIS 153803; 2. Amenajare şi dotare Centru Educaţional Multifuncţional în ZF (corp 2) - cod SMIS 152298; 3. Extinderea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare în ZUM - cod SMIS 154229. Serviciile de consultanţă pentru organizarea, derularea şi finalizarea fiecărei proceduri de achiziţie cuprind 2 etape: etapa A de elaborare a documentaţiei de atribuire în vederea publicării anunţului de participare pe SEAP şi etapa B de evaluare a ofertelor, în vederea atribuirii contractului de achiziţie publică. A) Organizarea procedurii de achiziţie, în vederea publicării anunţului de participare pe SEAP, incluzând următoarele activităţi: 1. Analiza documentaţiei tehnice de la autoritatea contractantă / consultantul proiectului, cu solicitarea completărilor / modificărilor, după caz; 2. Elaborarea strategiei de contractare, însoţită de analiza rezonabilităţii valorii estimate a contractului pentru achiziţia de bunuri; 3. Elaborarea caietului de sarcini; 4. Elaborarea fişei de date a achiziţiei; 5. Elaborarea modelelor de formulare; 6. Elaborarea modelului de contract de achiziţie; 7. Elaborarea instrucţiunilor pentru ofertanţ
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu