Feedback
I.D.: 41914832

Servicii consultanţă achiziţii publice, proiect ID 106737

Data publicarii
08.02.19 Exista 140.861 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
34.400,00 RON - 34.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanţă în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor, precum şi pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică şi/sau pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achiziţiile publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea...
Servicii de consultanţă în vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor, precum şi pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică şi/sau pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achiziţiile publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monitorizarea implementării contractului de achiziţie publică, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare şi/sau soluţionarea contestaţiilor. Serviciile suport pentru realizarea de achiziţii publice trebuie să asigure beneficiarului realizarea documentaţiilor de achiziţii publice conform legii 98/2016, actualizată pentru minim 12 dosare din care 8 directe şi 4 proceduri simplificate. Servicii solicitate: - Întocmirea strategiei de achiziţiei publice a ISJ Braşov cu achiziţiile derulate în cadrul proiectului; - Întocmirea planului anual de achiziţii (estimare valoare contractuală, tip procedură, termene) pentru achiziţiile derulate în cadrul proiectului; - Elaborarea tuturor documentelor cuprinse în dosarul achiziţiei conform cerinţelor legislaţiei în vigoare pentru achiziţiile prevăzute în planul de achiziţii al proiectului. Echipa prestatorului va cuprinde cel puţin un expert cu minim 5 ani experienţă în domeniile precizate mai sus.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu