Serviciile vor cuprinde următoarele activităţi, dar fără a se limita la acestea:
Consultarea pieţei, prin care se doreşte sprijinirea autorităţii contractante să identifice soluţiile de pe piaţă care pot răspunde unor nevoi, astfel încât, atunci când se redactează documentaţiile de atribuire (specificaţiile tehnice) să permită o competiţie reală şi corectă, având în vedere că piaţa înregistrează un progres tehnologic acce...
Serviciile vor cuprinde următoarele activităţi, dar fără a se limita la acestea:
Consultarea pieţei, prin care se doreşte sprijinirea autorităţii contractante să identifice soluţiile de pe piaţă care pot răspunde unor nevoi, astfel încât, atunci când se redactează documentaţiile de atribuire (specificaţiile tehnice) să permită o competiţie reală şi corectă, având în vedere că piaţa înregistrează un progres tehnologic accelerat, dacă este cazul
Întocmire documentaţie de atribuire;
Încarcarea în SEAP a tuturor documentelor solicitate de sistem, în raport cu specificul fiecărui tip de procedură (ulterior semnării acestora de către conducerea instituţiei, înregistrării, scanării şi semnării digitale a acestora);
Transmiterea în SEAP a tuturor informaţiilor solicitate pentru completarea şi aprobarea documentaţiilor de atribuire, invitaţiilor de participare/anunţurilor de participare;
Operarea în conţinutul documentaţiei de atribuire a observaţiilor şi modificărilor dispuse de către ANAP, dacă va fi cazul;
Întocmirea în termen util a răspunsurilor la solicitările de clarificări transmise de către potenţialii participanţi la procedurile de achiziţie publică derulate, în colaborare cu compartimentele de specialitate ale instituţiei, în funcţie de specificul solicitării (ex. tehnică, economico-financiară, juridică, etc);
Exprimarea în scris a unui punct de vedere specializat care urmează să fie pus la dispoziţia juristului/avocatului instituţiei, în cazul în care se