Sesiuni de consiliere şi dezvoltare personală cu elevii, individuale (1 ora) /de grup (2 ore) pe tematicile:
- Cine sunt eu;
- Eu în raport cu ceilalţi – relaţiile cu profesorii şi colegii;
- Valorile mele. Dreptul la educaţie, independenţa financiară şi cariera;
- Definiţia emoţiilor. Definiţia comportamentului. Cercul emoţiilor lui Pluchik;
- Emoţii negative şi comportamente negative – Frică, Furie, Ruşine, Vinovăţie. Cum...
Sesiuni de consiliere şi dezvoltare personală cu elevii, individuale (1 ora) /de grup (2 ore) pe tematicile:
- Cine sunt eu;
- Eu în raport cu ceilalţi – relaţiile cu profesorii şi colegii;
- Valorile mele. Dreptul la educaţie, independenţa financiară şi cariera;
- Definiţia emoţiilor. Definiţia comportamentului. Cercul emoţiilor lui Pluchik;
- Emoţii negative şi comportamente negative – Frică, Furie, Ruşine, Vinovăţie. Cum ne impactează ele, succesul şcolar / succesul profesional;
- Emoţii pozitive şi comportamente pozitive – cum ne putem ajuta singuri sa ne îmbunătăţim viaţa – bucurie, entuziasm, împlinire, linişte, împăcare;
- Cum să gândim asertiv. Cum să ne comportam asertiv;
- Să învăţăm sa spunem “Nu” într-o manieră asertivă; Situaţii de violenţă bazate pe gen;
- Situaţii din viaţă care necesită asertivitate. Gestionarea discriminărilor de gen;
- Aş vrea sa fiu ascultat(ă);
- Identitatea de sine şi adolescenţa;
- Încrederea în mine, în prietenii mei, în familia mea, în profesori / colegi.
Instrumente folosite: Affirmative Art, Ghid egalitate de gen, Acces la instrumente şi resurse de dezvoltare personală.