Feedback
I.D.: 5601435

Servicii consiliere in cariera

Data publicarii
10.03.15 Exista 228.596 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98000000-3
Termenul limita pentru depunere:
23.03.15
Pretul estimativ:
119.290,00 RON
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achizitie îl constituie achizitionarea de servicii consiliere in cariera. - serviciile prestate trebuie sa fie autorizate legal – prestatorii trebuie sa fie acreditati pentru prestarea serviciilor de consiliere. - beneficiarii serviciilor – 300 subiecti, reprezentanti ai grupului tinta, elevi clasele a XI si a XII, care urmeaza a fi consiliati în cariera, la o distanta de 130 km TL, respectiv 100 km...
Obiectul contractului de achizitie îl constituie achizitionarea de servicii consiliere in cariera. - serviciile prestate trebuie sa fie autorizate legal – prestatorii trebuie sa fie acreditati pentru prestarea serviciilor de consiliere. - beneficiarii serviciilor – 300 subiecti, reprezentanti ai grupului tinta, elevi clasele a XI si a XII, care urmeaza a fi consiliati în cariera, la o distanta de 130 km TL, respectiv 100 km IL. Fetesti fata de sediul achizitorului. - termene pentru prestarea serviciilor - serviciile de consiliere se vor initia si se dor derula în perioadele stabilite de achizitor si comunicate prestatorului, anterior cu minim 5 zile; - cerinte de prestare a serviciilor: • Sa furnizeze orice alt document justificativ solicitat de AM POSDRU/OI POSDRU in legatura cu activitatea de consiliere prestata. • Utilizarea de instrumente de consiliere de actualitate, adaptate la specificul grupului tinta si cerintele de consiliere în cariera. • Prestatorul trebuie sa întocmeasca si sa furnizeze toate documentatiile justificative necesare proiectului pentru serviciile de consiliere derulate, în conformitate cu prevederile legale de certificare si cu cerintele achizitorului generate de procedurile Proiectului POSDRU/ 175/2.1/S/149602. • Prestatorul trebuie sa intocmeasca raport lunar pentru activitatea desfasurata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice 03.03.20
Stabilirea valorii de proiectare pentru Reactualizarea Studiului de Fezabilitate al obiectivului de investitii: “Apărare împotriva inundaţiilor a localităţii Patlageanca", judeţul Tulcea 30.09.20
Identificarea variantei optime de prestare a serviciilor de întreţinere şi reparaţii echipamente periferice din dotarea CJC şi CMZ, respectiv a frecvenţei cu care se vor presta serviciile de mentenanţă periodică, raportată la necesităţi, precum şi la preţul abonamentului lunar. 25.02.21
Prestari servicii de curatenie pentru spatii interioare si exterioare. 08.03.24
SERVICII DE INGINERIE, CONSULTANTA SI MANAGEMENT DE PROIECT NECESARE PREGATIRII SI IMPLEMENTARII PROIECTULUI DE RETEHNOLOGIZARE A UNITATII 1 CNE CERNAVODA 18.08.22
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de paza în folosul Beneficiarului, pentru asigurarea integritatii bunurilor si valorilor acestuia, precum si prevenirea producerii unor evenimente deosebite (incendii, avarii etc.) la obiectivul: site Cernavoda din jud. Constanta. 04.04.16
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de paza în folosul Beneficiarului, pentru asigurarea integritatii bunurilor si valorilor acestuia, precum si prevenirea producerii unor evenimente deosebite (incendii, avarii etc.) la obiectivul sediul Oficiului Judetean Constanta din str. Vasile Lupu, 07.12.15
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de paza în folosul Beneficiarului, pentru asigurarea integritatii bunurilor si valorilor acestuia, precum si prevenirea producerii unor evenimente deosebite (incendii, avarii etc.) la obiectivul: site Cumpana din jud. Constanta. 04.04.16
Achizitia unui serviciu de realizare si gazduire a unui instrument on-line suport pentru selectie si comunicare GT, formare si mentorat 07.11.18
Achizitia unui serviciu de realizare si gazduire a unui instrument on-line suport pentru selectie si comunicare GT, formare si mentorat