Necesarul de comunicatii al beneficiarului se bazeaza pe un sistem functional pentru cominicatii voce, fax, transmisii date si acces internet, utilizand echipamentele si sistemele proprii (sisteme telefonice, telefoane, fax-uri, modemuri, switch-uri, router-e, ect), interfatate si interconectate cu echipamentele si sistemele de acces ale operatorilor publici.
Serviciile sunt furnizate, in prezent, de catre operatori de comu...
Necesarul de comunicatii al beneficiarului se bazeaza pe un sistem functional pentru cominicatii voce, fax, transmisii date si acces internet, utilizand echipamentele si sistemele proprii (sisteme telefonice, telefoane, fax-uri, modemuri, switch-uri, router-e, ect), interfatate si interconectate cu echipamentele si sistemele de acces ale operatorilor publici.
Serviciile sunt furnizate, in prezent, de catre operatori de comunicatii publice, utilizand medii diverse de transmisie: fibra optica, circuite de cupru si acces radio.
Serviciile de comunicatii sunt urmatoarele:
• Servicii de voce fixa:
- Abonamente linie telefonica si hotline pentru Dispecerate si Statii de transformare;
- Abonamente trunchiuri analogice si digitatele ISDN-BRA (2B+D), ISDN-PRA (30B+D) pentru interconectarea centralelor telefonice ale DEER la reteaua operatorului de telefonie;
- Abonamente numere speciale 929 si telverde pentru Call-Center.
• Servicii de date:
- Abonamente transfer date Machine-to-Machine (M2M) in tehnologie GPRS si CSD pentru integrarea in DMS-SCADA a separatoarelor si recloserelor telecomandate si respectiv pentru telecitiri contoare prin intermendiul sistemelor smart-metering;
- Circuite de date punct la punct pentru intregirea retelei de date pe fibra optica;
- Abonamente date stick USB pentru terminale de programare;
- Circuite de date VPN pentru integrarea in SCADA a posturilor si statiilor de transformare si conectarea serverelor centrale de smart-metering, respectiv transmisii de date la sediile mici la care nu exista fibra optica.
• Servicii de internet:
- Abomanente pentru interconectarea la serviciul internet pentru aplicatii bussines, email, portal web, videoconferinta si telecolaborare.
Nota: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 15 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de claridicari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.