Se vor asigura servicii de imprimare complete care constau în asigurarea hartiei (standard A3, A4 şi A4 tractor), a cartuselor de toner si cerneala, a consumabilelor de uzură care trebuie înlocuite atat in perioada de post-garantie, cat si in perioada de garantie (ex.: role de transfer, cuptoare, curele, drum-unit, transfer kit, etc), a pieselor de schimb necesare reparatiilor, precum si toate serviciile de mentenanţă preve...
Se vor asigura servicii de imprimare complete care constau în asigurarea hartiei (standard A3, A4 şi A4 tractor), a cartuselor de toner si cerneala, a consumabilelor de uzură care trebuie înlocuite atat in perioada de post-garantie, cat si in perioada de garantie (ex.: role de transfer, cuptoare, curele, drum-unit, transfer kit, etc), a pieselor de schimb necesare reparatiilor, precum si toate serviciile de mentenanţă preventivă şi corectivă a parcului de imprimare, realizate cu personal cu experienta in depanarea si repararea echipamentelor periferice de imprimare, astfel incat sa asigure buna funcţionare a echipamentelor proprietate CNE Cernavoda, incluse în Anexa # 2 a Caietului de sarcini CR # 32336. Toate costurile implicate de asigurarea hârtiei, consumabilelor de uzură (cartuşe toner şi cerneală, drum-unit, role de transfer, transfer kit, etc.si piesele de schimb pentru asigurarea serviciilor vor fi incluse in pretul de imprimare pe pagina.Toate costurile ce implică distribuirea şi/ sau depozitarea hârtiei, a consumabilelor de uzură, a pieselor de schimb, a intervenţiilor de mentenanţă preventivă şi corectivă realizate de personal dedicat la sediul Achizitorului, vor fi incluse în preţul de imprimare pe pagină. Se vor asigura piese de schimb şi consumabile de uzură originale sau certificate ca şi calitate/ conformitate de producătorul echipamentelor, astfel încât pe perioada contractului, acestea să nu afecteze garanţia echipamentelor şi să nu producă degradarea prematură a echipamentelor aflate în post-garanţie. Prestatorul va prelua în service, pe durata contractului, echipamentele Achizitorului detaliate în Anexa # 2 a Caietului de sarcini. Prestatorul va prelua, în cadrul serviciului de imprimare pe perioade limitate sau pe toată perioada contractului, orice echipament de imprimare utilizat sau achiziţionat de Achizitor pe durata contractului, indiferent de tip, marcă sau producător, încadrându-se în preţui de tipărire pe pagină ofertat (în condiţiile în care echipamentele sunt echivalente cu cele preluate în service). Pentru serviciile de imprimare Prestatorul va asigura personal de interventie – tehnicieni cu experienta si specializare in reparatii imprimante – 5 zile pe saptamana, 8 ore/ zi, astfel încât să respecte cerinţele şi termenul de încadrare în SLA (Service Level Agreement) de maxim o zi lucrătoare de la completarea solicitării de intervenţie a utilizatorilor în aplicaţia internă Service Desk CNE sau la înregistrarea de alerte din platforma de monitorizare. Decontarea serviciilor de imprimare prestate se va face lunar prin aplicarea unor tarife unice pe pagina A4 alb/negru si pe pagina A4 color, tarife ce va include toate costurile privind asigurarea şi distribuţia consumabilelor si pieselor de schimb, colectarea deşeurilor, reparatia, intretinerea, manopera si orice alte cheltuieli aferente prestarii serviciilor de imprimare complete. Volumul maximal/ tip serviciu de imprimare este conform Anexei # 1 a Caietului de sarcini CR # 32336. Durata contractului: 12 luni. La solicitarea Achizitorului, Prestatorul va pune la dispoziţie, fără costuri suplimentare, o soluţie software de monitorizare a parcului de imprimante, certificată de producător.