Feedback
I.D.: 90814717

Servicii colectare amenzi, impozite si taxe locale in numele Primariei Onesti

Data publicarii
15.12.23 Exista 110.124 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66110000-4
Pretul estimativ:
32.000,00 RON - 32.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, intentioneaza sa achizitioneze "Servicii colectare amenzi, impozite si taxe locale in numele Primariei Onesti" prin intermediul Statiilor de tip self-service Selfpay pentru 2(doua) terminale/statii amplasate pe teritoriul Municipiuli Onesti, pentru o perioada de 12...
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, intentioneaza sa achizitioneze "Servicii colectare amenzi, impozite si taxe locale in numele Primariei Onesti" prin intermediul Statiilor de tip self-service Selfpay pentru 2(doua) terminale/statii amplasate pe teritoriul Municipiuli Onesti, pentru o perioada de 12 luni fara depasi 31.12.2024.". Achizitia se finalizeaza cu contract. Acceptul operatorului economic reprezinta faptul ca acesta si-a insusit Caietul de sarcini si este de acord cu clauzele din draftul de contract atasat prezentei in cadrul Documentatiei de atribuire. Acceptul operatorului economic reprezinta faptul ca nu se afla in conflict de interese cu persoanele cu functii de decizie ( a se vedea lista atasata) , definite conform Lg 98/2016 a achizitiilor publice si de asemenea reprezinta acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal conform reglementarilor in vigoare. Dupa Deliberare, acceptul autoritatii contractante pe SEAP, reprezinta angajament de ambele parti pana la semnarea contractului final. In acest sens, va rugam sa trimiteti formularele atasate, completate si semnate pe adresa achizitii@onesti.ro . Documentatia de atribuire atasata contine Modele formulare, Caiet de sarcini, Draft Contract. Odata cu acestea se vor transmite Certificat Constatator si ISO 9001.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu