Call Center-ul se va ocupa de preluarea apelurilor de tip inbound, initiate de clientii Aeroportului International Timisoara Traian Vuia SA si nu numai, cu scopul de a li se furniza informatiile solicitate, privind programul curselor, tarifele practicate, tipuri de aeronave, aspecte legale referitoare la documentele necesare pentru calatorie, obligatii vamale, documente solicitate la transfer copii, caracteristici ale zbor...
Call Center-ul se va ocupa de preluarea apelurilor de tip inbound, initiate de clientii Aeroportului International Timisoara Traian Vuia SA si nu numai, cu scopul de a li se furniza informatiile solicitate, privind programul curselor, tarifele practicate, tipuri de aeronave, aspecte legale referitoare la documentele necesare pentru calatorie, obligatii vamale, documente solicitate la transfer copii, caracteristici ale zborurilor diverselor companii etc. Prestatorul va asigura preluarea apelurilor initiate de persoanele interesate in regim de 24 de ore din 24, pe tot parcursul anului. De asemenea, acesta va pune la dispozitia autoritatii contractante o infrastructura tehnologica formata din platforma telefonica pentru primirea si gestionarea apelurilor, un sistem informatic pentru gestionarea cererilor/apelurilor, o baza de date usor accesibila, cuprinzand informatii utile in activitatea operationala.