Feedback
I.D.: 91722085

Servicii Call center externalizat si virtual.

Data publicarii
12.01.24 Exista 213.359 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79512000-6
Pretul estimativ:
15.350,00 RON - 15.350,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciu de telefonie bazat pe linii tel. cu acces gratuit - serviciu infoline în regim externalizat (TELVERDE). Facilităţi: • Utilizarea infrastructurii Call Center CNPP a agentului ec. pentru tratarea apelurilor clienţilor CNPP de către operatorii agentului ec. conform procedurilor stabilite de CNPP • Extinderea serv. Call Center CNPP prin intrări de tip "Call center virtual", şi anume: • Utilizarea ca intrare în Call Cen...
Serviciu de telefonie bazat pe linii tel. cu acces gratuit - serviciu infoline în regim externalizat (TELVERDE). Facilităţi: • Utilizarea infrastructurii Call Center CNPP a agentului ec. pentru tratarea apelurilor clienţilor CNPP de către operatorii agentului ec. conform procedurilor stabilite de CNPP • Extinderea serv. Call Center CNPP prin intrări de tip "Call center virtual", şi anume: • Utilizarea ca intrare în Call Center CNPP a unui număr cu acces din orice reţea de telefonie fix sau mobil) cu taxare la apelant, pus la dispoziţie gratuit de către ag.l ec. numai pentru apeluri de intrare. • Integrarea unor staţii de lucru existente la CNPP în infrastructura Call Centerului agentului ec. ca staţii de Call Center Virtual prin; > Utilizarea unor licenţe software de Call Center pe staţiile de lucru CNPP ale persoanelor desemnate cu tratarea solicitărilor apelanţilor; > Conectarea staţiilor de lucru CNPP la platforma de Call Center a agentului economic printr-o legătură de tip VPN securizată, client-to-site); > Ulilizarea aplicaţiei software folosită de operatorii ag. ec. pentru Call Center CNPP) pentru înregistrarea şi raportarea solicitărilor apelanţilor; • Apelurile clienţilor vor intra intr-o stare de aşteptare (operatori agent ec. şi CNPP) în Call Center şi vor fi tratate în mod unitar, utilizând personal ale ag. ec. şi CNPP. • Preluare apeluri ale clienţilor prin algoritmul de preluare în comun • Implementare niveluri de competenţă in tratarea solicit. clientilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu