Servicii cadastrale si nscrierea in cartea funciara a proprietatii publice a statului roman, al dreptului de administrare
al ministerului transporturilor si al dreptului de concesiune al CNAIR SA, pentru reteaua de drumuri nationale de pe raza
DRDP Cluj. SDN 1-7 Lot 1-7-Acord cadru 4 ani.Descrierea serviciilor este disponibila in Caietul de sarcini. Anexat Documentatiei
de atribuire, se regasesc toate docu...
Servicii cadastrale si nscrierea in cartea funciara a proprietatii publice a statului roman, al dreptului de administrare
al ministerului transporturilor si al dreptului de concesiune al CNAIR SA, pentru reteaua de drumuri nationale de pe raza
DRDP Cluj. SDN 1-7 Lot 1-7-Acord cadru 4 ani.Descrierea serviciilor este disponibila in Caietul de sarcini. Anexat Documentatiei
de atribuire, se regasesc toate documentele necesare pentru elaborarea ofertei.Cantitatile minime si maxime estimate pe durata
acordului cadru, precum si pentru fiecare contract subsecvent (anul I, anul II, anul III, anul IV) sunt conform Anexei la
Caietul de sarcini.Valoarea maxima estimata a celor mai mari contracte subsecvente sunt : Lot 1 SDN Cluj 202.373,10 lei fara
TVA; Lot 2 SDN Bistrita 166.375,60 lei fara TVA; Lot 3 SDN Oradea 202.371,40 lei fara TVA; Lot 4 SDN Baia Mare 65.562,20
lei fara TVA; Lot 5 SDN Alba 300.323,70 lei fara TVA; Lot 6 SDN Satu Mare 157.669,90 lei fara TVA; Lot 7 SDN Zalau 78.465,20lei
fara TVATermene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:A. In conformitate cu prevederile
art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016,cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
este de maxim 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1)
din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde
in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este in a 11-a zi inainte de data limita
de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă menţionează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii
economici până la termenul-limită stabilit in Anuntul de participare.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica
contractul potrivit art 221 alin. 1 lit e din Legea 98/2016, in sensul ca modificarile nu sunt substantiale.Clauza rezolutorie:
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de
la bugetul de stat, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la
angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul in care indiferent
de motive, obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat nu se realizeaza, autoritatea contractanta
va aplica prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibila incheierea contractului de
achizitie publica.