Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale schimbare destinaţie. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi.
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii cadastrale schimbare destinaţie, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimată fără TVA – 9.075,00 lei, defalcată astfel: 3.025,00 lei/lot
Termenul de prestare a s...
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale schimbare destinaţie. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi.
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii cadastrale schimbare destinaţie, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimată fără TVA – 9.075,00 lei, defalcată astfel: 3.025,00 lei/lot
Termenul de prestare a serviciilor - 40 (patruzeci) de zile lucrătoare de la semnarea contractului de către părţi sau de la data confirmării primirii comenzii;
Prestarea serviciului se va face la următoarele imobile aparţinând Direcţiei Regionale Cluj:
- Lot 1: Imobil situat pe str. Valea Borcutului, nr. 1A, Baia-Mare, jud. Maramureş;
- Lot 2: Imobil situat pe str. Slatina nr. 19, ap. 1, Târgu-Mureş, jud. Mureş;
- Lot 3: Imobil situat pe str. Cloşca nr. 8A, Sibiu, jud. Sibiu;
Prezentarea propunerii financiare se va face astfel:
Preţurile trebuie exprimate în Lei, fără TVA, şi vor include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de încheierea şi executarea contractului. Procedura este împărţită în 3 (tri) loturi, reprezentând servicii cadastrale schimbare destinaţie în diferite locaţii. Preţul ofertei va fi exprimat în lei/lot, total operaţiuni solicitate prin Caietul de sarcini, fără TVA, conform anexei nr. 3. Se va specifica dacă firma este plătitoare sau neplătitoare de TVA.
Preţul total convenit pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale va rămâne neschimbat şi nu poate fi modificat pe toatǎ perioada derulǎrii Contractului sau comenzii.
Ofertele care nu se încadrează in valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile.
Conditii de plată:
Prestatorul va emite factura pe adresa: ANCOM, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucureşti, CUI: 14751237, cont: RO03TREZ23F850100.20.01.30.X, A.T.C.P.M.B. şi se va transmite la adresa: ANCOM DR Cluj din Cluj-Napoca, str. Câmpeni, nr.28.
Plata pretului se va efectua numai după procesul-verbal de recepţie a rezultatelor serviciilor. Plata se va efectua, în baza facturii transmise de prestator, primita şi acceptata de ANCOM. In situatia în care factura este primită anterior sau la data receptiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor.
In situatia în care factura este primita după procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii. Plata se considera efectuată la data debitarii contului ANCOM.