Analiza şi verificarea actelor de proprietate, efectuarea de măsurători topografice, întocmirea documentaţiei cadastrale (calculul suprafeţelor, întocmirea planului de amplasament şi a planului de detaliu), depunerea documentaţiei la OCPI în vederea întabulării garajului situat în mun. Miercurea Ciuc, str. Arsenalului, nr. 25, jud. Harghita, notarea terenului ca fiind împrejmuit şi obţinerea Extrasului de Carte funciară în ...
Analiza şi verificarea actelor de proprietate, efectuarea de măsurători topografice, întocmirea documentaţiei cadastrale (calculul suprafeţelor, întocmirea planului de amplasament şi a planului de detaliu), depunerea documentaţiei la OCPI în vederea întabulării garajului situat în mun. Miercurea Ciuc, str. Arsenalului, nr. 25, jud. Harghita, notarea terenului ca fiind împrejmuit şi obţinerea Extrasului de Carte funciară în formă actualizată.
Detalierea metodologiei de lucru:
- Actualizare date carte funciară şi întocmire carte funciară în format digital;
- Documentaţia să fie întocmită conform cerinţelor Ordinului nr. 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, cu modificările şi completările ulterioare;
- Documentaţia solicitată va fi întocmită în sistem Stereo 70 (Stereografic 1970);
- Analiza şi verificarea actelor de proprietate, efectuarea de măsurători, întocmirea documentaţiei (calculul suprafeţelor, întocmirea planului de amplasament şi a planului de detaliu), depunerea documentaţiei la OCPI şi obţinerea pentru ANCOM a tuturor avizelor solicitate pentru întabularea garajului şi notarea terenului ca fiind împrejmuit în Cartea Funciară numărul 53692-C1;
- Achitarea tuturor taxelor solicitate pentru aceste operaţiuni către OCPI sau alte instituţii (inclusive taxe notariale pentru declaraţii din partea vecinilor, dacă este cazul);
- Obligaţia pentru prestator este de rezultat, aceasta fiind îndeplinită la momentul obţinerii extrasului de carte funciară actualizat şi modificat cu privire la întabularea garajului şi notarea terenului ca fiind împrejmuit în Cartea Funciară;
- Prestatorul va preda la ANCOM documentaţia completă avizată de OCPI cel mai târziu odată cu extrasul de carte funciară;
- Documentaţia se va preda în format digital şi pe suport hârtie, avizate OCPI;
- În Procesul verbal de recepţie, beneficiarul va confirma efectuarea serviciilor de către prestator în baza documentelor solicitate şi predate.