Direcţia Fiscală Braşov doreşte încheierea unui acord cadru, pe durata de maxim 18 luni (01 Ianuarie 2021 – 30 Iunie 2022) conform prevederilor Legii 98 / 2016, privind achiziţiile publice prin organizarea unei proceduri simplificate, pe loturi, pentru:
“Furnizarea serviciilor bancare pentru plata impozitelor şi taxelor prin terminale de tip POS şi prin staţii de plată de tip SelfPay “
Serviciile cuprind:
Lotul 1: P...
Direcţia Fiscală Braşov doreşte încheierea unui acord cadru, pe durata de maxim 18 luni (01 Ianuarie 2021 – 30 Iunie 2022) conform prevederilor Legii 98 / 2016, privind achiziţiile publice prin organizarea unei proceduri simplificate, pe loturi, pentru:
“Furnizarea serviciilor bancare pentru plata impozitelor şi taxelor prin terminale de tip POS şi prin staţii de plată de tip SelfPay “
Serviciile cuprind:
Lotul 1: Plata cu cardul prin intermediul terminalelor POS instalate la ghişeele Direcţiei Fiscale (sediu central şi/sau la alte puncte de încasare din oraş)
Lotul 2: Ca alternativă la plata la ghişeu de la sediul instituţiei, Direcţia Fiscală Braşov doreşte achiziţionarea de servicii de plată a impozitelor, amenzilor şi taxelor în numerar sau cu cardul, prin intermediul unor terminale de tip SelfPay instalate în marile reţele de retail, în universităţi, centre comerciale, pieţe, benzinării şi magazine de proximitate.
Durata de derulare şi finalizare a Acordului Cadru este de maxim 18 de luni de la data atribuirii contractului,atât pentru Lotul 1, cât şi pentru Lotul 2.
Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza în 4 etape, care pot fi modificate, în funcţie de fondurile bugetare alocate, astfel:
- etapa întai: ianuarie 2021 – aprilie 2021
- etapa a doua: mai 2021 – decembrie 2021
- etapa a treia: ianuarie 2022 – aprilie 2022
- etapa a patra: mai 2022 – iunie 2022
Calendarul estimativ de aplicare a procedurii încheierii acordului cadru este următorul:
01 ianuarie 2021 – 30 iunie 2022