Feedback
I.D.: 51844912

SERVICII BANCARE PENTRU PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR PRIN TERMINALE DE TIP POS SI PRIN STATII DE PLATA DE TIP SELFPAY

Data publicarii
23.11.20 Exista 194.359 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66110000-4
Termenul limita pentru depunere:
08.12.20
Pretul estimativ:
417.900,00 RON - 417.900,00 RON
Documente participare:
  1. 2-model acord cadru - lot 1.pdf
  2. 1-caiet sarcini.pdf
  3. 3-model ctr subsecvent-lot 1.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Direcţia Fiscală Braşov doreşte încheierea unui acord cadru, pe durata de maxim 18 luni (01 Ianuarie 2021 – 30 Iunie 2022) conform prevederilor Legii 98 / 2016, privind achiziţiile publice prin organizarea unei proceduri simplificate, pe loturi, pentru: “Furnizarea serviciilor bancare pentru plata impozitelor şi taxelor prin terminale de tip POS şi prin staţii de plată de tip SelfPay “ Serviciile cuprind: Lotul 1: P...
Direcţia Fiscală Braşov doreşte încheierea unui acord cadru, pe durata de maxim 18 luni (01 Ianuarie 2021 – 30 Iunie 2022) conform prevederilor Legii 98 / 2016, privind achiziţiile publice prin organizarea unei proceduri simplificate, pe loturi, pentru: “Furnizarea serviciilor bancare pentru plata impozitelor şi taxelor prin terminale de tip POS şi prin staţii de plată de tip SelfPay “ Serviciile cuprind: Lotul 1: Plata cu cardul prin intermediul terminalelor POS instalate la ghişeele Direcţiei Fiscale (sediu central şi/sau la alte puncte de încasare din oraş) Lotul 2: Ca alternativă la plata la ghişeu de la sediul instituţiei, Direcţia Fiscală Braşov doreşte achiziţionarea de servicii de plată a impozitelor, amenzilor şi taxelor în numerar sau cu cardul, prin intermediul unor terminale de tip SelfPay instalate în marile reţele de retail, în universităţi, centre comerciale, pieţe, benzinării şi magazine de proximitate. Durata de derulare şi finalizare a Acordului Cadru este de maxim 18 de luni de la data atribuirii contractului,atât pentru Lotul 1, cât şi pentru Lotul 2. Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza în 4 etape, care pot fi modificate, în funcţie de fondurile bugetare alocate, astfel: - etapa întai: ianuarie 2021 – aprilie 2021 - etapa a doua: mai 2021 – decembrie 2021 - etapa a treia: ianuarie 2022 – aprilie 2022 - etapa a patra: mai 2022 – iunie 2022 Calendarul estimativ de aplicare a procedurii încheierii acordului cadru este următorul: 01 ianuarie 2021 – 30 iunie 2022
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu