Feedback
I.D.: 87965308

SERVICII BANCARE DE ÎNCASARE A CONTRAVALORII DOCUMENTELOR DE IDENTITATE/CĂLĂTORIE

Data publicarii
12.10.23 Exista 377.231 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66110000-4
Termenul limita pentru depunere:
16.11.23
Pretul estimativ:
17.999.999,67 RON - 17.999.999,67 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 12.10.23 Publicat la 20.10.23 Publicat la 24.10.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul cadru are ca obiect achizitia serviciilor bancare de încasare a contravalorii documentelor de identitate/călătorie. Se va incheia un acord cadru, valabil 36 de luni începând cu data de 01.01.2024, iar implementarea acestuia va consta în prestarea şi plata serviciilor. Pe parcursul acordului cadru se vor încheia 3 (trei) contracte subsecvente. - contract subsecvent nr. 1: 01.01.2024 – 31.12.2024; - contract subs...
Acordul cadru are ca obiect achizitia serviciilor bancare de încasare a contravalorii documentelor de identitate/călătorie. Se va incheia un acord cadru, valabil 36 de luni începând cu data de 01.01.2024, iar implementarea acestuia va consta în prestarea şi plata serviciilor. Pe parcursul acordului cadru se vor încheia 3 (trei) contracte subsecvente. - contract subsecvent nr. 1: 01.01.2024 – 31.12.2024; - contract subsecvent nr. 2: 01.01.2025 – 31.12.2025; - contract subsecvent nr. 3: 01.01.2026 – 31.12.2026. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 5.999.999,89 lei, exclusiv T.V.A. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 18. Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in SEAP :http://sicap-prod.e-licitatie.ro Specificatiile tehnice, si alte informatii se regasesc in caietul de sarcini aferent prezentei proceduri de achizitie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu