În conformitate cu prevederile OUG 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată, cu modificările şi completările ulterioare, ”instituţiile publice care încasează impozite, taxe, amenzi, dobânzi, penalităţi de întârziere, penalităţi şi alte obligaţii de plată au obligaţia să accepte încasări şi prin intermediul cardurilor de debit şi al cardurilor de credit”.
Pentru a asigura efectuarea plăţilor cu carduri, in...
În conformitate cu prevederile OUG 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată, cu modificările şi completările ulterioare, ”instituţiile publice care încasează impozite, taxe, amenzi, dobânzi, penalităţi de întârziere, penalităţi şi alte obligaţii de plată au obligaţia să accepte încasări şi prin intermediul cardurilor de debit şi al cardurilor de credit”.
Pentru a asigura efectuarea plăţilor cu carduri, instituţiile publice vor încheia contracte cu băncile acceptante de carduri, selectate, care vor efectua şi dotarea cu terminalele de plată; alegerea băncii se va efectua prin procedura de achiziţie publică.
Cheltuielile cu achiziţionarea şi instalarea terminalelor de plata vor fi suportate de către băncile acceptante de carduri, iar cheltuielile cu administrarea şi operarea terminalelor de plată se vor stabili prin contractele încheiate cu băncile desemnate.