Prestari servicii având ca obiect elaborarea D.A.L.I., studiu geotehnic verificat Af, studiu topografic vizat de OCPI, alte studii de specialitate (studiu hidrologic si altele, dupa caz), expertize tehnice si elaborare documentatie pentru emiterea avizelor si acordurilor solicitate in Certificatul de urbanism, cât şi obtinerea avizelor şi acordurilor pentru obiectivul de investitii: “Stabilizarea unor alunecări de teren şi ...
Prestari servicii având ca obiect elaborarea D.A.L.I., studiu geotehnic verificat Af, studiu topografic vizat de OCPI, alte studii de specialitate (studiu hidrologic si altele, dupa caz), expertize tehnice si elaborare documentatie pentru emiterea avizelor si acordurilor solicitate in Certificatul de urbanism, cât şi obtinerea avizelor şi acordurilor pentru obiectivul de investitii: “Stabilizarea unor alunecări de teren şi betonarea străzilor, precum şi a şanţurilor aferente, afectate de calamităţi naturale în luna iulie 2021, în comuna Vulcana-Băi, judeţul Dâmboviţa"
NOTA: denumirea mai sus mentionata se va regasi pe toate documentele emise de ofertant.
Valoare estimata este de 620.000 lei:
-cheltuieli pentru studii de teren (topografice si geotehnice): 140.000 lei fara TVA
-intocmire documentatii tehnice pentru emiterea avizelor si acordurilor, cat si obtinerea avizelor in numele beneficiarului, alte studii de specialitate (ex. studiu hidrologic si altele, dupa caz): 30.000 lei fara TVA
-expertize tehnice drum si Af: 100.000 lei fara TVA
-servicii de proiectare faza DALI: 300.000 lei fara TVA
-verificare tehnica de specialitate faza DALI: 50.000 lei fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.