Servciile ce vor fi realizate în baza acordului-cadru sunt următoarele: •Elaborarea documentaţiilor de atribuire (obiectul contractutui/acordulut-cadru ce se doreşte a fi încheiat fiind dat de autoritatea contractantă la momentul semnării contractului subsecvent şi nefiind limitat la un anumit domeniu ci putând fi legat de orice obiect/necesitate o are autoritatea contractantă) •Asistenţă în revizuirea documentaţiei de atri...
Servciile ce vor fi realizate în baza acordului-cadru sunt următoarele: •Elaborarea documentaţiilor de atribuire (obiectul contractutui/acordulut-cadru ce se doreşte a fi încheiat fiind dat de autoritatea contractantă la momentul semnării contractului subsecvent şi nefiind limitat la un anumit domeniu ci putând fi legat de orice obiect/necesitate o are autoritatea contractantă) •Asistenţă în revizuirea documentaţiei de atribuire în conformitate cu observaţiile formulate de echipa de verificatorii ANAP, cât şi în situaţiile emiterii de avize conform condiţionate pe parcursul evaluarii ofertelor (dacă este cazul).•Asistenţă în solicitarea şi derularea procedurii de concliere în relaţia cu ANAP (dacă este cazul).•Asistenţă în formularea răspunsurilor şi în formularea de clarificări ce trebuie transmise operatorilor economici cu privire la docurnentaţia de atribuire. •Consultanţă generală în desfaşurarea procedurii de atribuire, inclusiv evaluarea ofertelor şi participarea în calitate de expert/experţi cooptaţi în comisiile de evaluare, atunci când solicită autoritatea contractantă. •Consultanţă punctuală cu privire la interpretarea unei anumite prevederi a legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice aferentă unei speţe cu care se confruntă autoritatea contractantă.•Asistenţă juridică în formularea punctului de vedere al autorităţii contractante ca urmare a depunerii unei contestaţii, fie pe calea admtrustrativ-jurisdicţională adresată Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, fie pe cale judiciară adresată instanţei de judecată, Tribunalului, sau a plangerii impotriva deciziilor CNSC/Tribunalului, depuse la Curtea de apel. •Asistenţă în formularea răspunsurilor pe care autoritatea contractanta trebuie să le dea în faţa Curţii de Conturi sau alte organisme cu atribuţii de control. Valoarea totala estimata in lei fara TVA = Intervalul între 320.000,00 lei – 6.400.000,00 leiValoarea estimată a acordului cadru: min: 320.000,00 lei, max: 6.400.000,00 lei Valoarea estimată a unui contract subsecvent: min: 80.000,00 lei, max: 1.520.000,00 leiValoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 1.520.000,00 leiCantitati estimate ale acordului cadru: min: 4 proceduri, max: 80 proceduri Cantitati estimate ale unui contract subsecvent: min: 1 procedura, max: 19 proceduri Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel putin 20 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Prin urmare, recomandam operatorilor economici sa manifeste un comportament diligent si să formuleze eventualele solicitari de clarificare cu celeritate