Feedback
I.D.: 95256568

Servicii auxiliare in domeniul achizitiilor publice

Data publicarii
29.03.24 Exista 756.820 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
99.000,00 RON - 99.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile constau in cel putin urmatoarele activitati: - Îndrumare metodologica privind desfăşurarea proceselor de achiziţie publică; - Redactarea documentelor aferente dosarului de achiziţie publică, constând în notă justificativă, note de fundamentare (dacă este aplicabil), propuneri contractuale; - Întocmirea şi semnarea documentelor necesare aplicabile în cazul procedurilor de achiziţie publică la solicitarea Autorit...
Serviciile constau in cel putin urmatoarele activitati: - Îndrumare metodologica privind desfăşurarea proceselor de achiziţie publică; - Redactarea documentelor aferente dosarului de achiziţie publică, constând în notă justificativă, note de fundamentare (dacă este aplicabil), propuneri contractuale; - Întocmirea şi semnarea documentelor necesare aplicabile în cazul procedurilor de achiziţie publică la solicitarea Autorităţii Contractante; - Verificarea şi avizarea documentelor întocmite de reprezentaţii Autorităţii Contractante; - Acordarea de asistenţă de specialitate în vederea identificării ofertelor conforme cerinţelor formulate de către Autoritatea Contractantă; - Acordarea de consultanţă privind negocierea şi încheierea contractelor de atribuire încheiate cu ofertanţii desemnaţi câştigători prin raportare la respectarea dispoziţiilor legale aplicabile în materia achiziţiilor publice; - Acordarea de consultanţă necesară, aplicabilă sub aspectul urmăririi contractelor atribuite ce prezintă un grad ridicat de complexitate din punct de vedere al respectării propunerii tehnice, la solicitarea Autorităţii Contractante; - Gestionare şi operarea platformei electronice SICAP în vederea realizării cercetărilor de piaţă / listelor de cataolg, iniţierea şi derularea achiziţiilor directe prin mijloacele electronice puse la dispoziţie în cadrul platformei; Cadrul oblogational va fi stabilit contractual. Perioada contractuala: 01.04.2024 - 31.12.2024.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu