Feedback
I.D.: 56489968

Servicii Auxiliare de Consultanta in Domeniul Achizitiilor Publice

Data publicarii
28.04.21 Exista 805.163 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
72.000,00 RON - 72.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta in domeniul Achizitiilor Publice, Intocmire Documentatii de Atribuire, Consultanta SEAP, Evaluari Oferte, Solutionare Contestatii CNSC si Instanta, Solicitari Clarificari, Raspunsuri la Solicitarile de Clarificari ale Operatorilor Serviciile solicitate sunt urmatoarele: - Consiliere privind implementarea noutatilor legislative in activitatea Serviciului Achizitii Publice Concesiuni si Fonduri Structu...
Servicii de consultanta in domeniul Achizitiilor Publice, Intocmire Documentatii de Atribuire, Consultanta SEAP, Evaluari Oferte, Solutionare Contestatii CNSC si Instanta, Solicitari Clarificari, Raspunsuri la Solicitarile de Clarificari ale Operatorilor Serviciile solicitate sunt urmatoarele: - Consiliere privind implementarea noutatilor legislative in activitatea Serviciului Achizitii Publice Concesiuni si Fonduri Structurale; - Consiliere privind posibilitatea incheierii unor acorduri-cadru in vederea eficientizarii activitatii Administratiei Domeniului Public Sector 2; - Consiliere privind diversele spete cu care se confrunta angajatii Serviciului Achizitii Publice Concesiuni si Fonduri Structurale; - Consiliere privind elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari privind procedurile postate in SICAP; - Alte situatii neprevazute care pot aparea pe parcursul anului 2021 si care necesita consultanta in domeniul achizitiilor publice. Serviciile se vor presta lunar de Luni pana Joi (08:00 - 16:30) si Vineri (08:00 - 14:00), cu exceptia Sarbatorilor Legale. Durata Serviciilor: Se va incheia un contract de prestari servicii pe o perioada de 8 luni (01.05.2021 pana la 31.12.2021), cu posibilitatea de prelungire, prin act aditional pe 4 luni, in anul 2022. Pentru informatii suplimentare Tel: 021 252 77 89 interior 217, 227
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu