Prin serviciile auxiliare de achizitie publica, prestatorul pune la dispozitia beneficiarului personal calificat in diverse specialitati care va indeplini functia de expert cooptat pe langa comisia de evaluare a ofertelor in cadrul unei proceduri de achizitie publica. Prestatorul se obliga sa execute serviciile prevazute în contract cu profesionalismul si promptitudinea cuvenite angajamentului asumat si cu respectarea preve...
Prin serviciile auxiliare de achizitie publica, prestatorul pune la dispozitia beneficiarului personal calificat in diverse specialitati care va indeplini functia de expert cooptat pe langa comisia de evaluare a ofertelor in cadrul unei proceduri de achizitie publica. Prestatorul se obliga sa execute serviciile prevazute în contract cu profesionalismul si promptitudinea cuvenite angajamentului asumat si cu respectarea prevederilor legale in vigoare. De asemenea, se obliga sa presteze servicii de consultanta in vederea desfasurarii procedurilor de achizitie publica ce vor fi atribuite de catre Autoritatea Contractanta prin SEAP, in conformitate cu legislatia in vigoare ce cuprind urmatoarele: Elaborarea documentatiei necesare parcurgerii etapelor procedurii de achizitie: - documentatie de atribuire (caiet de sarcini, fisa de date, modele formulare, model contract, intocmire DUAE, intocmire strategie de contractare, declaratie functii decizie, alte documente) Pregatire si organizare procedura inclusiv in raport cu activitatea comisiei de evaluare si solutionare contestatii (postarea documentatiei de atribuire in SICAP, publicarea anuntului de participare in SICAP, asigurarea diligentelor in ceea ce priveste solicitarile de clarificare, participarea la sedintele de evaluare, asistenta la intocmirea proceselor - verbale de evaluare si raportului procedurii, elaborare rapoarte de specialitate, asistenta redactare forma finala contract, asistenta solutionare contestatii, publicare