UAT Comuna Ivanesti solicita incheierea unui contract de achizitie publica de servicii avand ca obiect servicii auxiliare achiziţiei, în vederea organizării/aplicării procedurilor de achiziţie publică, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare şi/sau soluţionare contestaţii, pentru atribuirea contractului/contractelor de achiziţie publică de proiectare, asistenţă tehnică si lucrari pentru proiectul de investi...
UAT Comuna Ivanesti solicita incheierea unui contract de achizitie publica de servicii avand ca obiect servicii auxiliare achiziţiei, în vederea organizării/aplicării procedurilor de achiziţie publică, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare şi/sau soluţionare contestaţii, pentru atribuirea contractului/contractelor de achiziţie publică de proiectare, asistenţă tehnică si lucrari pentru proiectul de investiţii “Învăţământ obligatoriu de calitate prin construire şcoală şi teren multifunctional, în sat Ivăneşti, comuna Ivăneşti, judeţul Vaslui ” -cod SMIS 122252 finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, axa prioritară 10 Îmbunătăţirea Infrastructurii educaţionale, prioritatea de investiţii 10.1. Se solicita organizarea procedurii de achiziţie publică, cu respectarea prevederilor legale în vigoare ; Elaborarea şi semnarea documentaţiilor de atribuire, inclusiv a strategiei de contractare şi a fişei de date, de către specialişti în domeniul pentru care se organizează procedura; Întocmirea răspunsurilor la eventualele clarificări primite din partea ofertanţilor privind documentaţia de atribuire, publicată în SEAP; Evaluarea ofertelor, întocmirea rapoartelor de evaluare de către expertul cooptat; Formularea răspunsurilor, cu privire la eventualele contestaţii; Prestarea serviciilor mai sus menţionate şi în cazul reluării procedurii neatribuite. Pretul ofertat este in conformitate cu Devizul General al obiectivului de investitii atasat.