Feedback
I.D.: 63152020

Servicii auxiliare achizitiei ptr organizarea/aplicarea procedurii de achizitie publica pr. PNDL 2

Data publicarii
15.11.21 Exista 112.570 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
5.000,00 RON - 5.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
UAT Comuna Ivanesti solicita incheierea unui contract de achizitie publica de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor auxiliare achizitiei pentru organizarea /aplicarea procedurii de achizitie publică, inclusiv in raport cu activitatea comisiei de evaluare si/sau solutionare contestatii, a execuţiei lucrărilor -rest de executat, pentru obiectivul de investiţii “Construire şi dotare şcoală primară şi grădiniţă, cu p...
UAT Comuna Ivanesti solicita incheierea unui contract de achizitie publica de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor auxiliare achizitiei pentru organizarea /aplicarea procedurii de achizitie publică, inclusiv in raport cu activitatea comisiei de evaluare si/sau solutionare contestatii, a execuţiei lucrărilor -rest de executat, pentru obiectivul de investiţii “Construire şi dotare şcoală primară şi grădiniţă, cu program normal în sat Valea Mare, comuna Ivăneşti, judeţul Vaslui” finanţat în cadrul PNDL etapa a II-a, în baza contractului de finantare nr. 2743/30.03.2018 incheiat intre MDRAP şi UAT Comuna Ivăneşi. Serviciile constau în : -Organizarea procedurii de achiziţie publică, cu respectarea prevederilor legale în vigoare, -Elaborarea documentaţiilor de atribuire, inclusiv a strategiei de contractare şi a fişei de date, de către specialişti în domeniul pentru care se organizează procedura;- Menţiune: documentaţia de atribuire, respectiv fişa de date - sectiunea III.1.4) Executarea contractului este supusă altor condiţii speciale” va conţine clauză suspensivă cu privire la sursa de finanţare, respectiv: “procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului facându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugete.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu