Feedback
I.D.: 91701973

Servicii auxiliare achizitiei / consultanta in domeniul achizitiilor publice - procedura Anexa 2

Data publicarii
12.01.24 Exista 694.478 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
16.500,00 RON - 16.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In conformitate cu prevederile Art. 2, alin. (6) din HG 395 / 2016 cu modificarile si completarile ulterioare, in vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor, precum şi pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică şi/sau pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achiziţiile publice...
In conformitate cu prevederile Art. 2, alin. (6) din HG 395 / 2016 cu modificarile si completarile ulterioare, in vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor, precum şi pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică şi/sau pentru implementarea unor programe de prevenire/diminuare a riscurilor în achiziţiile publice, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monitorizarea implementării contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare şi/sau soluţionarea contestaţiilor, specialistii nostrii vor oferii asistenta in vederea desfasurarii activitatilor dupa cum urmeaza: Planificarea si initierea procedurii de atribuire 1. Intocmirea dosarului achizitiei, activitate ce presupune urmatoarele operatiuni: • redactarea / actualizarea procedurii interne ce va sta la baza initierii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire • redactarea strategiei de contractare; • preluarea in caietul de sarcini a specificatiilor tehnice / cerintelor puse la dispozitie de catre personalul autoritatii contractante; • redactarea modelelor de formulare; • redactarea modelului de acord cadru / contract; • redactarea Declaratiei privind Art. 63; • redactarea fisei de date a achizitiei; 2. Initierea procedurii de atribuire, activitate ce presupun
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu