Consultanta pentru planificarea/pregatirea proceselor de achizitie publica se realizeaza prin: - intocmirea/actualizarea referatului de necesitate, conform art.3 din HG nr.395/2016; - elaborarea/actualizare strategiei anuale a achizitiilor publice a programului anual al achizitiilor publice (Ordinul nr.281/2016) si a strategiei de contractare, conform art.9, art. 11 alin, 4, 5, 6 si art. 12 din HG nr.395/2016; - întocmirea ...
Consultanta pentru planificarea/pregatirea proceselor de achizitie publica se realizeaza prin: - intocmirea/actualizarea referatului de necesitate, conform art.3 din HG nr.395/2016; - elaborarea/actualizare strategiei anuale a achizitiilor publice a programului anual al achizitiilor publice (Ordinul nr.281/2016) si a strategiei de contractare, conform art.9, art. 11 alin, 4, 5, 6 si art. 12 din HG nr.395/2016; - întocmirea si finalizarea documentatie de atribuire, a documentelor suport. - transmiterea spre evaluarea ex-ante a documentatie de atribuire. 2. Consultanta pentru organizarea, desfasurarea procedurii si atribuirea contractului/acordului cadru de lucrari se realizeaza prin: - Intocmire si publicare anunt/invitatie de participare; - Intocmire si publicare/comunicare raspuns solicitarilor de clarificari; - Consultanta evaluare ofertelor, analizare DUAE, verificare propunere tehnica, evaluare propunere financiara, analiza documentelor suport DUAE si la intocmirea rapoartelor si comunicarilor intermediare dupa fiecare faza a rezultatului verificarilor si finale. - Intocmirea si publicarea anuntului de atribuire; 3. Consultanta, în materia cailor de atac si procedura de solutionare, conform Legii nr.101/2016, se realizeaza prin: - Consultanta la intocmirea punctului de vedere asupra contestatie; Organizarea, desfasurararea si finalizare unei proceduri de achizitie publica – licitatie deschisa/procedura simplificata.