Feedback
I.D.: 46126030

Servicii auxiliare achiziitiei - consultanta in domeniul achizitiilor 1 persoana

Data publicarii
04.05.20 Exista 775.406 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
9.500,00 RON - 9.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In conformitate cu prevederile Art. 2, alin. (6) din HG 395 / 2016 cu modificarile si completarile ulterioare, in vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor, precum şi pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de...
In conformitate cu prevederile Art. 2, alin. (6) din HG 395 / 2016 cu modificarile si completarile ulterioare, in vederea sprijinirii activităţii compartimentului intern specializat în domeniul achiziţiilor, precum şi pentru elaborarea documentelor/documentaţiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achiziţie publică, vizând toate etapele, de la planificarea/pregătirea procesului, organizarea/aplicarea procedurii de atribuire şi până la executarea/monitorizarea implementării contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, inclusiv în raport cu activitatea comisiei de evaluare, punem la dispozitia autoritatii contractante un specialist in domeniul achizitiilor publice care va oferii suport, in programul de lucru al autoritatii contractante, desfasurand cel putin urmatoarele activitati: elaborarea documentelor necesare pentru initierea procedurilor de atribuire a contractului/acordului cadru de achizitie publica, elaborarea documentelor necesare in procesul de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurilor de achizitie publica, instruirea comisiei de evaluare cu privire la modul de desfasurare al verificarii ofertelor, redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari, redactarea punctelor de vedere la eventuale contestatii, publicarea anunturilor de atribuire. Pretul este conditionat de incheierea unui contract pe o perioada de cel putin 6 luni calendaristice. Serviciile vor fi prestate atat la sediul prestatorului cat si la sediul achizitorului atunci ca
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu