Feedback
I.D.: 73802048

Servicii auxiliare achiziitiei - consultanta achizitii publice - licitatie deschisa produse POIM

Data publicarii
05.10.22 Exista 176.320 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
32.000,00 RON - 32.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta refuzata: Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice - servicii auxiliare achizitiei, prestate in vederea sprijinirii activitatii compartimentului intern specializat in domeniul achizitiilor / persoanei responsabile cu achizitiile publice din cadrul autoritatii contractante. Prin prestarea serviciilor se ofera asistenta in vederea initierii, derularii si finalizarii procedurilor de atribuire a contracte...
Oferta refuzata: Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice - servicii auxiliare achizitiei, prestate in vederea sprijinirii activitatii compartimentului intern specializat in domeniul achizitiilor / persoanei responsabile cu achizitiile publice din cadrul autoritatii contractante. Prin prestarea serviciilor se ofera asistenta in vederea initierii, derularii si finalizarii procedurilor de atribuire a contractelor / incheierii acordurilor cadru de furnizare produse sau de prestari servicii. In acest sens, personalul specializat al societatii noastre se va afla la dispozitia autoritatii contractante pentru elaborarea documentelor/documentatiilor necesare parcurgerii etapelor procesului de achizitie publica, vizand toate etapele, de la planificarea/pregatirea procesului, organizarea/aplicarea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv in raport cu activitatea comisiei de evaluare. In particular, prin prestarea serviciilor, expertii in achizitii publice ai prestatorului vor oferii suport pentru desfasurarea tuturor activitatilor specifice (inclusiv operatiuni desfasurate online in SEAP) si elaborarea documentelor necesare pentru initierea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire "licitatii deschise online" ce au ca obiect produse echipamente si aparatura medicala, obiecte de inventar, materiale sanitare si consumabile grupate in maxim 10 loturi si maxim 100 repere. Suportul se va asigura pe toata perioada dintre intocmirea referatului de necesitate si a specificatii
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu