Feedback
I.D.: 90798963

Servicii auxiliare achiziţiilor pt. proiectul REABILITARE REMIZA SI SALA DE SEDINTE IN COMUNA VAM

Data publicarii
12.12.23 Exista 31.633 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
5.000,00 RON - 5.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Comuna Vama achizitioneaza servicii auxiliare achizitiilor de lucrari pentru proiectul de investitii "REABILITARE REMIZA SI SALA DE SEDINTE IN COMUNA VAMA, JUDETUL SATU MARE". Proiectul este finantat prin PNRR. Serviciile care vor fi prestate : asistenta la intocmirea documentelor aferente documentatiei de atribuire care sunt in sarcina beneficiarului • asistenta pe perioada derularii procedurii de achizitie • punerea la di...
Comuna Vama achizitioneaza servicii auxiliare achizitiilor de lucrari pentru proiectul de investitii "REABILITARE REMIZA SI SALA DE SEDINTE IN COMUNA VAMA, JUDETUL SATU MARE". Proiectul este finantat prin PNRR. Serviciile care vor fi prestate : asistenta la intocmirea documentelor aferente documentatiei de atribuire care sunt in sarcina beneficiarului • asistenta pe perioada derularii procedurii de achizitie • punerea la dispozitia comisiei de evaluare a unui expert tehnic, economic sau juridic, dupa caz prin urmatoarele activitati, neprevazute in mod exhaustiv: • elaborarea documentelor necesare parcurgerii etapelor procedurilor de atribuire • consiliere privind întocmirea referatelor de necesitate şi sintetizarea informaţiilor pe care acestea trebuie să le conţină; • întocmirea programului achiziţiilor publice pentru proiect; • stabilirea procedurii de atribuire a contractelor de achiziţii publice in conformitate cu prevederile legale privind estimarea valorii achizitiei; • întocmirea documentelor care stau la baza demarării unei proceduri de achiziţie; • întocmirea caietelor de sarcini prin raportarea la prevederile legale incidente în domeniul achiziţiilor publice; • întocmirea documentaţiei de atribuire; • redactarea şi publicarea anunţurilor în SEAP/SITE PRIMARIE sau Solicitare oferte; • intocmirea si transmiterea rapoartelor expertilor intocmite la evaluarea ofertelor; • intocmirea răspunsurilor la solicitările de clarificări formulate de potenţialii ofertanţi etc.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu