Feedback
I.D.: 30981565

Servicii auxiliare achiziţiei constand în consultanţă IT pentru întocmirea caietului de sarcini şi pentru evaluarea tehnică a ofertelor care vor fi depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului avand ca obiect "Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP)"

Data publicarii
27.09.18 Exista 1.003.100 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
133.200,00 RON - 133.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile auxiliare achizitiei constând în consultantă IT pentru întocmirea caietului de sarcini si pentru evaluarea tehnică a ofertelor care vor fi depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect "Implementarea si operationalizarea unei aplicatii informatice pentru fluidizarea activitătii Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice (ANAP)" ("viitorul contract de achizitie publică), vizează în princ...
Serviciile auxiliare achizitiei constând în consultantă IT pentru întocmirea caietului de sarcini si pentru evaluarea tehnică a ofertelor care vor fi depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect "Implementarea si operationalizarea unei aplicatii informatice pentru fluidizarea activitătii Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice (ANAP)" ("viitorul contract de achizitie publică), vizează în principal: - Elaborarea caietului de sarcini, inclusiv stabilirea arhitecturii de sistem aferentă aplicatiei si estimarea necesarului de echipament software si hardware, precum si elaborarea specificatiilor tehnice aferente realizării platformei informatice, incluzând: echipamentele de calcul si echipamentele periferice necesare, aplicatiile informatice specifice (respectiv aplicatia dedicată/componentele software critice pentru care va fi necesară furnizarea codului sursă către beneficiar, inclusiv în vederea realizării unor evaluări de conformitate de către terte părti, licentele adiacente necesare prelucrării si curătării datelor), serviciile de dezvoltare si cerintele de interoperabilitate a platformei (inclusiv privind etapele de: analiză a proceselor si cerintelor de dezvoltare prin intermediul cărora se vor asigura premisele unei implementări eficiente; de proiectare si dezvoltare a modulelor/functionalitătilor solicitate; de implementare, respectiv privind livrarea, testarea, acceptanta, instalarea si punerea în functiune a platformei), cerinte privind managementul de proiect, precum si privind întretinerea si actualizarea aplicatiilor informatice; - Asistentă si suport tehnic pentru activitătile de achizitie specifice conexe, care sunt necesare a fi parcurse în vederea organizării procedurii (cum ar fi licitatia deschisă, restrânsă, etc.) si atribuirii/semnării contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP) 04.11.19
Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP)  
Servicii auxiliare achiziţiei constand în consultanţă IT pentru întocmirea caietului de sarcini şi pentru evaluarea tehnică a ofertelor care vor fi depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului avand ca obiect „Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP)” 02.07.18
Servicii de asistenta tehnica pentru pregatirea/promovarea proiectelor in vederea accesarii fondurilor nerambursabile pentru Proiectele propuse spre finantare din cadrul POIM 2014-2020, Axa Prioritara 4 – Protectia mediului prin masuri de conservare a biodiversitatii, monitorizarea calitatii aerului si decontaminare a siturilor poluate istoric ( biodiversitate, servicii ecosistemice prin Natura 2000, infrastructuri ecologice), Obiectiv Specific 4.1- Cresterea gradului de protectie si conservare a biodiversitatii si refacerea ecosistemelor degradate pentru 11 loturi, respectiv 11 proiecte  
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Implementarea și operaționalizarea unei aplicații/platforme informatice pentru fluidizarea activității Agenției Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP) 04.11.19
Implementarea și operaționalizarea unei aplicații/platforme informatice pentru fluidizarea activității Agenției Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP) 04.11.19
Implementarea și operaționalizarea unei aplicații/platforme informatice pentru fluidizarea activității Agenției Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP)  
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii de formare pentru 7.300 cursanţi, din care 7.200 cursanţi în sistem e-learning şi 100 cursanţi în sistem clasic, prezenţă faţă în faţă. 03.08.20
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21