Feedback
I.D.: 98039355

Servicii auxilare achiziţiilor in cadrul proiectului POS

Data publicarii
29.05.24 Exista 16.509 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
120.000,00 RON - 120.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Echipa 3P Consulting & Projects Srl, prin intermediul expertilor sai cu o bogata experienta in domeniul achizitiilor publice, ofera servicii profesionale de consultanta pentru atribuirea tuturor contractelor de achiztie publica din cadrul unui proiect cu finanţare nerambursabilă REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE AMBULATORIU DE SPECIALITATE - SPITAL MUNICIPAL ADJUD, MUNICIPIUL ADJUD, JUDEŢUL VRANCEA» Astfel, prin serviciil...
Echipa 3P Consulting & Projects Srl, prin intermediul expertilor sai cu o bogata experienta in domeniul achizitiilor publice, ofera servicii profesionale de consultanta pentru atribuirea tuturor contractelor de achiztie publica din cadrul unui proiect cu finanţare nerambursabilă REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE AMBULATORIU DE SPECIALITATE - SPITAL MUNICIPAL ADJUD, MUNICIPIUL ADJUD, JUDEŢUL VRANCEA» Astfel, prin serviciile auxiliare achizitiilor, se va acorda asistenta de specialitate, conform art. 2 alin.(6) din HG 395/2016, pentru fi ecare etapa aferenta procesului de achizitie publica cum ar fi : A. Pentru procedurile de atribuire: a) Asistenţă privind întocmirea/actualizarea planului de achiziţii aferent proiectului finanţat, conform dispoziţiilor art. 13 din HG 395/2016 b) Asistenţă privind organizarea/actualizarea cadrului procedural operaţional a nivelul autorităţii contractante, pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică c) Consultanţă acordată pentru etapa de pregătire a procedurii de atribuire privind: - Analiza caietelor de sarcini aferente procedurilor şi emiterea de recomandări de îmbunătăţire a conţinutului acestora; - Asistenţă privind întocmirea strategiei de contractare (documentare-redactare); - Asistenţă privind întocmirea documentaţie de atribuire (Caiet de sarcini, Fişa de date a achiziţiei/Instrucţiuni pentru ofertanţi, Model contract, Formulare, etc). d) Consultanţă acordată pentru etapa de organizare şi derulare a procedurii de atribuire
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu