Asistenta in stabilirea procedurilor de achizitie ce trebuie aplicate, in functie de specificul lucrarilor / produselor / serviciilor ce urmeaza a fi contractate si valoarea estimata a contractelor; • Asistenta in elaborarea documentatiilor de atribuire necesare derularii procedurilor/ach direc de achizitie publica (Referat de necesitate, Note justificative aferente, Fişa de date a achiziţiei, proiectul de contract, formu...
Asistenta in stabilirea procedurilor de achizitie ce trebuie aplicate, in functie de specificul lucrarilor / produselor / serviciilor ce urmeaza a fi contractate si valoarea estimata a contractelor; • Asistenta in elaborarea documentatiilor de atribuire necesare derularii procedurilor/ach direc de achizitie publica (Referat de necesitate, Note justificative aferente, Fişa de date a achiziţiei, proiectul de contract, formulare destinate ofertanţilor la procedura, etc); • Întocmirea în termen util a răspunsurilor la solicitările de clarificări transmise de către potenţialii participanti la procedurile de achizitie publica derulate, in colaborare cu compartimentele de specialitate ale instituţiei, în funcţie de specificul solicitării (ex. tehnica, economico-financiara, juridica,etc); Asistenta acordata beneficiarilor in vederea organizarii procedurilor de achizitie publica, urmarind respectarea tuturor prevederilor legale in vigoare, de la publicarea anuntului de organizare a procedurii si pana la semnarea contractului cu ofertantul castigator. • Analiza documentelor de calificare, a propunerilor tehnice şi a celor financiare depuse în cadrul procedurilor de atribuire şi întocmirea unui punct de vedere în legătură cu acestea care se transmite comisiei de evaluare în vederea întocmirii raportului procedurii; • Întocmirea proiectului de raport al procedurii şi transmiterea pentru analiza, insusire si semnare de către membrii comisiei de evaluare;