Feedback
I.D.: 56504168

Servicii auditare financiară proiect „Modernizarea Spital"-cod proiect 16.5.2.044, cod e-MS ROBG 256

Data publicarii
27.04.21 Exista 62.035 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4
Pretul estimativ:
7.381,00 RON - 7.381,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de auditare financiară constând în verificarea cheltuielilor efectuate de Achizitor, în calitate de Beneficiar Lider al proiectului „Modernizarea serviciilor de sănătate din cadrul spitalelor din Turnu Măgurele şi Nikopol”, cod proiect 16.5.2.044, cod e-MS ROBG 256. Prestarea serviciilor de auditare financiară se va concretiza prin emiterea a două rapoarte de constatări factuale, pe parcursul implementării proiect...
Servicii de auditare financiară constând în verificarea cheltuielilor efectuate de Achizitor, în calitate de Beneficiar Lider al proiectului „Modernizarea serviciilor de sănătate din cadrul spitalelor din Turnu Măgurele şi Nikopol”, cod proiect 16.5.2.044, cod e-MS ROBG 256. Prestarea serviciilor de auditare financiară se va concretiza prin emiterea a două rapoarte de constatări factuale, pe parcursul implementării proiectului „Modernizarea serviciilor de sănătate din cadrul spitalelor din Turnu Măgurele şi Nikopol”, cod e-MS ROBG 256, aferente a două cereri de rambursare incluzând cheltuielile angajate şi plătite pentru echipamentele necesare modernizării spitalului municipal, respectiv cheltuielile din cererea finală. Plata preţului se va efectua, în două tranşe valoarea fiecăreia determinându-se în funcţie de numărul de ore efectiv prestate de Auditor, fără a se depăşi maximul eligibil, respectiv 3.690,50 lei fără TVA determinat prin raportare la numărul de 50 ore/raport de constatări factuale şi la tariful de 73,81 lei fără TVA/oră. Preţul maximal convenit pentru îndeplinirea contractului, respectiv preţul serviciilor prestate, plătibil prestatorului de către achizitor este de 7.381,00 lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu