In prezent, detinem in proprietate o licenta a programului informatic Hospital Manager Suite pentru un numar nelimitat de posturi de lucru, cu urmatoarele module:
• Camera de Garda, UPU
• Sectii, ATI
• Bloc Operator
• Explorari functionale, Anatomie Patologica, Imagistica, Radiologie
• Laborator Clinic
• Bloc Alimentar
• Farmacie
• Achizitii, Contracte, Comenzi
• Contabilitate
• Gestiune
• Personal
• Salarizare
• Data Exc...
In prezent, detinem in proprietate o licenta a programului informatic Hospital Manager Suite pentru un numar nelimitat de posturi de lucru, cu urmatoarele module:
• Camera de Garda, UPU
• Sectii, ATI
• Bloc Operator
• Explorari functionale, Anatomie Patologica, Imagistica, Radiologie
• Laborator Clinic
• Bloc Alimentar
• Farmacie
• Achizitii, Contracte, Comenzi
• Contabilitate
• Gestiune
• Personal
• Salarizare
• Data Exchange
• Statistica
• DRG
• SIUI
• Administrare
In momentul de fata, sistemul informatic Hospital Manager este utilizat in toate departamentele din cadrul spitalului. Implementarea acestuia a dus la automatizarea procedurilor de colectare, inregistrare, prelucrare si raportare a datelor provenite din activitatea medicala, unele operatiuni efectuandu-se exclusiv prin intermediul acestuia.
Prin implementarea sistemului informatic s-au asigurat:
• Cresterea calitatii ingrijirii medicale prin cresterea timpului dedicat ingrijirii efective, nemijlocite a pacientului si reducerea timpului afectat pentru activitatile colaterale administrative;
• Reducerea resurselor la un minim garantat pentru un act medical de calitate;
• Eliminarea introducerii redundante a datelor;
• Conectarea aparatelor de investigatie pentru a culege direct de la acestea datele de interes;
• Stabilirea unor responsabilitati clare pentru toti cei implicati in sistem, identificarea rapida a responsabililor pentru orice manevra efectuata in cadrul sistemului;
• Controlul rapid al cheltuielilor efectuate la toate nivelele sistemului informatic;
• O rapida decontare la nivel de furnizori de servicii;
• Reducerea timpului dintre momentul aparitiei informatiilor si momentul introducerii lor in evidente;
• Asigurarea cu informatii de calitate despre pacient ;
• Cresterea calitatii datelor gestionate de sistem;
• Acces rapid la date;
• Asigurarea securitatii datelor si a accesului la date;
• Stabilirea responsabilitatilor clare pentru accesul la date.