Primaria comunei Urdari doreste incheierea unui contract de prestari servicii asistenta tehnica pentru 1. Aplicatie informatica utilitati publice (taxa salubritate, apa-canal)) Programul informatic permite evidenta serviciilor de salubritate, evidenta consumului de apa pe gospodarii si nr. persoane pe fiecare gospodarie, evidenta debitelor si incasarilor lunare, calculul consumului de apa in functie de indecsii cititi si e...
Primaria comunei Urdari doreste incheierea unui contract de prestari servicii asistenta tehnica pentru 1. Aplicatie informatica utilitati publice (taxa salubritate, apa-canal)) Programul informatic permite evidenta serviciilor de salubritate, evidenta consumului de apa pe gospodarii si nr. persoane pe fiecare gospodarie, evidenta debitelor si incasarilor lunare, calculul consumului de apa in functie de indecsii cititi si estimari, generarea automata a facturilor pe sate / strazi / intreaga localitate, regularizarea automata a consumurilor, instiintari de plata si somatii generate automat din program, calculul automat al majorarilor aplicate pentru neplata la termenele stabilite conform contractelor incheiate cu consumatorii, fisa debitelor, vizualizarea acestora pe abonati, situatii consumatori (sold initial, majorari, debite, incasari, sold final), borderou de incasari in numerar pe zi si registru de casa, registru jurnal de incasari prin banca etc. 2.CENTROREG - program pentru registrul agricol,. Programul pentru registrul agricol cuprinde toate datele din registrele agricole ale comunei privind proprietăţile şi modul de utilizare a acestora atât pentru persoane fizice cât şi pentru persoane juridice. Cu ajutorul acestei aplicaţii pentru registrul agricol se pot obţine situaţii privind: proprietatea unei persoane (un rol sau poziţie din registru), un indicator pentru o persoană, pentru mai multe persoane, pentru un sat, componenţa gospodăriilor.