Feedback
I.D.: 99031285

Servicii asistenta-organizare si derulare proceduri de achizitii publice -Reabilitare sediu primarie

Data publicarii
19.06.24 Exista 83.851 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
14.000,00 RON - 14.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii in domeniul achizitiilor publice/organizarii si derularii procedurilor de achizitii publice Pentru realizarea obiectului contractului se vor asigura de către prestator următoarele categorii de servicii (precizarea este enunţiativă şi nu limitativă): - asistenţă de specialitate în vederea derulării procedurilor de achiziţii publică în temeiul Legii nr. 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 şi a celorlalte norme legale apli...
Servicii in domeniul achizitiilor publice/organizarii si derularii procedurilor de achizitii publice Pentru realizarea obiectului contractului se vor asigura de către prestator următoarele categorii de servicii (precizarea este enunţiativă şi nu limitativă): - asistenţă de specialitate în vederea derulării procedurilor de achiziţii publică în temeiul Legii nr. 98/2016 şi H.G. nr. 395/2016 şi a celorlalte norme legale aplicabile în materie; - asigurarea asistenţei necesară în stabilirea cerinţelor de calificare şi a criteriilor de atribuire aferente procedurii de achiziţie publică şi în functie de tipul de procedură aleasă, cu respectarea legislaţiei aplicabile în vigoare; - întocmirea documentaţiilor de atribuire raportat la informaţiile comunicate de către instituţia dvs. şi cu raportare la conţinutul documentaţiei tehnice pusă la dispoziţie (acolo unde este cazul); se vor întocmi strategia de contractare, fişa de date a achizitiei, modele de formulare, proiectul de contract, DUAE, instrucţiuni pentru ofertanţi (în cazul contractelor de furnizare), eventuale anexe necesare; - solicitarea avizelor/aprobărilor/acordurilor impuse de specificul procedurilor; - utilizarea certificatului digital SEAP pentru efectuarea formelor de publicitate necesare; - definirea în SEAP a documentaţiei de atribuire şi transmiterea acesteia şi a documentaţiei tehnice, anexă la aceasta (acolo unde este cazul), în vederea publicării; - ulterior publicării documentaţiei de atribuire, definire
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu