Conditii neacceptate la termen: Servicii asistenta in birou (secretariat) prestate de catre o persoana in cadrul Directiei Juridice APIA aparat central.
Activităţile pentru care se solicită servicii de asistenţă în birou sunt următoarele:Ţinerea evidenţei tuturor activităţilor Dir. Jurid: completarea Registrului de corespondenţă intrări-ieşiri , completarea Registrului de evidenţă a deciziilor, Registrul de evidenţă a lit...
Conditii neacceptate la termen: Servicii asistenta in birou (secretariat) prestate de catre o persoana in cadrul Directiei Juridice APIA aparat central.
Activităţile pentru care se solicită servicii de asistenţă în birou sunt următoarele:Ţinerea evidenţei tuturor activităţilor Dir. Jurid: completarea Registrului de corespondenţă intrări-ieşiri , completarea Registrului de evidenţă a deciziilor, Registrul de evidenţă a litigiilor şi Registrul pentru evidenţa proiectelor de acte normative, atât în format hârtie, cât şi în format electronic;Primirea şi evidenţierea tuturor documentelor repartizate spre soluţionare Dir. Jurid.;Distribuirea documentelor repartizate de către directorul Dir. Jurid., respectiv de către şeful Serviciului contencios, legislaţie şi avize către consilierii juridici din cadrul Dir. Jurid.; Comunicarea documentelor (adrese, note, acte de procedură) elaborate de către Dir. Jurid. către alte direcţii din cadrul APIA, către Centrele Judeţene ale APIA, către alte instituţii, petenţi, instanţe etc; Redactarea unor situaţii trimestriale/anuale la solicitările formulate de conducerea APIA, MADR sau ale altor instituţii/autorităţi referitoare la stadiul procesual al litigiilor în care APIA este parte sau pentru alte asemenea activităţi.-Organizarea şedinţelor,Întocmirea pontajului Dir. Jurid., Clasificarea şi arhivarea internă, pe domenii, a lucrărilor întocmite de Dir. Jurid.;Gestionarea registrelor Dir.Jurid.- Introducerea dosarelor de instanţă în sis. inform. de gestiune SVAP,etc.