1.Achiziţia de servicii de arhivare documente specifice Serviciului Financiar- Contabilitate si Administrativ si Serviciului Juridic, Reglementari si relatii Europene, in numar de aproximativ 1700 dosare, care presupune urmatoarele operatiuni:
1- verificare Nomenclator Arhivistic avizat re Arhivele Nationale;
2- pregatirea documentelor: decapsare, eliminare elemente metalice , aranjare documente, indreptare hartie, colturi;...
1.Achiziţia de servicii de arhivare documente specifice Serviciului Financiar- Contabilitate si Administrativ si Serviciului Juridic, Reglementari si relatii Europene, in numar de aproximativ 1700 dosare, care presupune urmatoarele operatiuni:
1- verificare Nomenclator Arhivistic avizat re Arhivele Nationale;
2- pregatirea documentelor: decapsare, eliminare elemente metalice , aranjare documente, indreptare hartie, colturi;
3- constituire unitati arhivistice in mape de carton, conform tipuri doc, termene de pastrare si Nomenclator Arhivistic, cf Lg 16/1996 a arhivelor Nationale;
4- scriere coperti;
5- numerotare pagini;
6- legare cu sfoara unitati arhivistice;
7-opisare cutii;
8- etichetare cutii;
9- intocmire inventar electronic si fizic;
10- pregatire si livrare in depozitul ptr arhiva fizica a beneficiarului
2. Achititia unor servicii specializate in aplicarea prevederilor legislatiei arhivistice fara valoare practica sau documentar-istorica depozitate si neconstituite pe probleme si termene de pastrare aferente perioadei 1992-2006, din camerele cu destinatie de arhiva, in numar de aproximativ 1500 dosare, urmand a face obiectul selectionarii ulterioare pentru predarea acestora la unitati de recuperare care presupun urmatoarele operatiuni:
- verificare Nomenclator arhivistic
- constituire unitati arhivistice in functie de indicativul de nomenclator si formele de presare
-intocmirea inventarelor anuale in trei exemplare pentru termene temporare si in patru exemplare pentru termen permanent
-predarea catre arhiva pe baza unui PV de predare-primire