Solicitam prestarea serviciilor de arhivare a documentelor aferente Directiei Amenajarea Teritorului si Urbanism, astfel:
Verificare- selectare documente, manipulat documente pe strazi, nr. de imobil, nume persoana - 30.000 bucati in 36 luni
Ordonarea documente pe strazi, nr de imobil, nume persoana - 30.000 bucati in 36 luni
Inventariat documente, tehnoredactare inventare pe strazi, nr de imobil, nume persoana- 30.000 buca...
Solicitam prestarea serviciilor de arhivare a documentelor aferente Directiei Amenajarea Teritorului si Urbanism, astfel:
Verificare- selectare documente, manipulat documente pe strazi, nr. de imobil, nume persoana - 30.000 bucati in 36 luni
Ordonarea documente pe strazi, nr de imobil, nume persoana - 30.000 bucati in 36 luni
Inventariat documente, tehnoredactare inventare pe strazi, nr de imobil, nume persoana- 30.000 bucati in 36 luni
Verificare dosare si etichetare + Arhivare documentatii aferente: corespondenta, dispozitii de santier, hotarari ale instantelor, etc, care vor fi arhivate la dosarele de pe raft - 30.000 bucati in 36 luni
Atasam in acest sens Caietul de sarcini, contractul draft si formularele - cu rugamintea de a le completa si a le transmite la PMS, email laura.bozovici@sibiu.ro, insotite de propunerea dv tehnica/declaratie privind asumarea cerintelor din caietul de sarcini, pana la data de 17.02.2021 (inclusiv),