Fondarea documentelor, daca este cazul, concomitent cu desprafuirea dosarelor 2. Ordonarea dosarelor dupa principiul ales de beneficiar: cronologic-structural, structural-cronologic, cronologic pe probleme sau alfabetic 3. Inventarierea dosarelor si intocmirea inventarelor arhivistice pe compartimente, ani si termene de pastrare, atat in format electronic, cat si in format pe hartie (3 exemplare pentru documentele nepermane...
Fondarea documentelor, daca este cazul, concomitent cu desprafuirea dosarelor 2. Ordonarea dosarelor dupa principiul ales de beneficiar: cronologic-structural, structural-cronologic, cronologic pe probleme sau alfabetic 3. Inventarierea dosarelor si intocmirea inventarelor arhivistice pe compartimente, ani si termene de pastrare, atat in format electronic, cat si in format pe hartie (3 exemplare pentru documentele nepermanente ?i 4 exemplare pentru documentele permanente) 4. Inscriptionarea elementelor de cota arhivistica pe dosare: denumirea organizatiei si a compartimentului creator, numarul de dosar din inventar, anul, indicativul din nomenclator, datele de inceput si de sfarsit, numarul de file (pentru cele numerotate), volumul si termenul de pastrare 5. Completarea registrului de evidenta curenta (anexa 4 din Instructiunile de aplicare a Legii 16/1996) 6. Selectionarea dosarelor: intocmirea lucrarii de selectionare, depunerea documentatiei de selectionare la S.J.A.N., rearanjarea dosarelor care raman in urma selectionrii 7. Introducerea dosarelor in cutii de arhivare si inscriptionarea acestora (pentru dosarele/registrele care nu au termenul de păstrare expirat sau care nu expiră în următorii 2 ani)