SELECŢIONAREA DOCUMENTELOR/DOSARELOR CU TERMENUL DE PĂSTRARE EXPIRAT, respectiv 3 ani, 5 ani, 10 ani aferente anului 2008: Identificarea dosarelor cu termenul de păstrare expirat, conform nomenclatorului Arhivistic Sortarea dosarelor pe ani şi termene de păstrare Verificare data rezoluţie Inventarierea documentelor/ dosarelor cu termen de păstrare expirat, care cuprinde indicativ nomenclator, număr de dosar, conţinu...
SELECŢIONAREA DOCUMENTELOR/DOSARELOR CU TERMENUL DE PĂSTRARE EXPIRAT, respectiv 3 ani, 5 ani, 10 ani aferente anului 2008: Identificarea dosarelor cu termenul de păstrare expirat, conform nomenclatorului Arhivistic Sortarea dosarelor pe ani şi termene de păstrare Verificare data rezoluţie Inventarierea documentelor/ dosarelor cu termen de păstrare expirat, care cuprinde indicativ nomenclator, număr de dosar, conţinutul pe scurt al dosarului, date extreme, nr. file, obiectul dosarului Inventarierea documentelor/dosarelor cu caracter permanent pe perioada selecţionată Numerotarea filelor, legarea dosarelor Studierea sentinţei din dosar în vederea stabilirii termenului de păstrare Tehnoredactarea inventarelor Listarea inventarelor şi documentaţiei pentru Arhivele Naţionale Depunerea documentaţiei şi obţinerea avizului pentru scoaterea din evidenţa unităţii Rearanjarea dosarelor care rămân în urma selecţionării în funcţie de termenul de păstrare, numerotarea lor, introducerea lor în cutii, etichetarea cutiilor şi aranjarea pe rafturi, întocmirea/tehnoredactarea listelor de inventor aferente predarea inventarelor pe suport de hârtie şi suport electronic MENTIONAM FATPUL CA SOCIETATEA NU ESTE PLATITORE DE TVA.