Feedback
I.D.: 35837716

Servicii agenţii de turism

Data publicarii
13.05.19 Exista 271.636 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
63000000-9
Pretul estimativ:
34.250,00 RON - 34.250,00 RON
70.800,00 RON - 70.800,00 RON
13.750,00 RON - 13.750,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. Lot 3 - Pachet transport, cazare, masă şi sală de activităţi pentru derularea a 4 cursuri de instruire, Cazare 3 nopţi/4 zile * 4 serii* 31 pers/serie(28 profesori şi 3 membrii ai echipei de implementare); Transport:Autocar sau microbuz categorie de confort minim 3 stele sau echivalent şi capacitate minim 31 locuri Perioada in care vor avea loc evenimentele 20.05 – 07.07.2019 Cazare camere duble twin pentru...
3. Lot 3 - Pachet transport, cazare, masă şi sală de activităţi pentru derularea a 4 cursuri de instruire, Cazare 3 nopţi/4 zile * 4 serii* 31 pers/serie(28 profesori şi 3 membrii ai echipei de implementare); Transport:Autocar sau microbuz categorie de confort minim 3 stele sau echivalent şi capacitate minim 31 locuri Perioada in care vor avea loc evenimentele 20.05 – 07.07.2019 Cazare camere duble twin pentru 28 profesori şi camere single pentru 3 membrii ai echipei de implementare în locaţie de minim 3 stele sau echivalent în perioada menţionată în tabelul de mai sus pentru 3 (trei) nopţi; unitatea de cazare trebuie sa fie situata in zona de implementare a proiectului ( regiunea Nord – Est), într-un ambient natural plăcut, la distanţă de minim 500 m de un drum principal şi în apropiere de obiective cultural-turistice. restaurantul trebuie sa fie situat în aceeaşi incintă şi să dispună de o capacitate de minim 31 locuri la momentul desfăşurării activităţilor; pentru desfăşurarea activităţilor din programul zilnic, prestatorul va pune la dispoziţia participanţilor, zilnic, sala în care se vor desfăşura activităţile de instruire. Sala va fi acoperită, va dispune de o capacitate de minim 31 de locuri va fi spaţioasă, fără stâlpi de susţinere care să nu permită desfăşurarea în condiţii optime a activităţilor. Deasemenea va fi utilată cu mese, scaune şi mobilier uşor de manevrat, videoproiector funcţional, flipchart şi sonorizare necesare pentru susţinerea activităţilor. Asigurarea hranei pentru maxim 31 participanţi (mic dejun, prânz, 2 pauze de cafea/zi, cina), participanţii vor intra cu pranz în ziua sosirii şi vor ieşi cu micul dejun în ziua plecării; Hrana Micul dejun - bufet suedez Masa de prânz va include minim 2 feluri de mâncare caldă şi desert Cina va include minim 1 fel de mâncare cald şi desert Apa plată, apa minerală şi sucuri naturale vor fi incluse la toate mesele Pauza de cafea va include cafea, apă minerală şi apă plată, fructe, dulciuri şi produse de patiserie; La cererea achizitorului se vor prezenta meniurile zilnice pentru toată durata unei serii. 1. Lot 1 - Pachet transport, cazare masă şi sală de activităţi pentru derularea a 2 şcoli de vară interculturale, Cazare 3 nopţi/4 zile * 2 serii* 30 pers/serie(24 elevi, 3 cadre didactictice şi 3 experţi din partea P2 ); Transport: Autocar sau microbuz cu categoria de confort minim 3 stele sau echivalent şi capacitate minim 30 locuri. Participanţii vor fi ridicaţi în 2 serii din următoarele locaţii din Jud. Iaşi: Deleni, Erbiceni, Pârcovaci, Podu Iloaie, Hârlău, Erbiceni, Răducăneni; Perioada in care vor avea loc evenimentele: 01.07 – 08.09.2019 Cazare camere duble twin sau triple pentru maxim 24 elevi şi camere single pentru maxim 6 cadre didactice şi experţi P2, în locaţie de 3 stele în perioada menţionată în tabelul de mai sus pentru 3 (trei) nopţi de cazare/serie. Unitatea de cazare trebuie sa fie situată în zona de implementare a proiectului ( Nord – Est), într-un ambient natural plăcut, la distanţă de minim 500 m de un drum principal şi în apropiere de obiective cultural-turistice Restaurantul trebuie sa fie situat în aceeaşi incintă şi sa dispună de o capacitate de minim 30 locuri la momentul desfăşurarii activităţilor Pentru desfăşurarea activităţilor din programul zilnic, prestatorul va pune la dispoziţia participanţilor, zilnic, sala în care se vor desfăşura activităţile de instruire şi în care vor avea loc jocurile şi concursurile din programul de seară. Sala va fi acoperită, va dispune de o capacitate de minim 30 de locuri Asigurarea hranei pentru maxim 30 participanţi (mic dejun, prânz, 2 pauze de gustare/zi, cina), participanţii vor intra cu cina în ziua sosirii şi vor ieşi cu micul dejun în ziua plecării Hrana Micul dejun va include minim 1 fel de mâncare şi cel puţin 1 băutura caldă (ceai sau lapte); Masa de prânz va include minim 2 feluri de mâncare caldă Cina va include minim 1 fel de mâncare cald şi desert Pauza de gustare va conţine produse de patiserie şi fructe proaspete Apa plată, apa minerală şi sucuri naturale vor fi incluse la toate mesele; La cererea achizitorului se vor prezenta meniurile zilnice pentru toată durata unei serii, fără a se repeta. 2. Lot 2 - Pachet transport, cazare, masă şi sala de conferinţe pentru derularea unui seminar, Cazare 2 nopţi/3 zile pentru 1 serie la care vor participa 33 de persoane (30 persoane şi 3 membrii ai echipei de implementare); Transport:Autocar sau microbuz categorie de confort minim 3 stele sau echivalent şi capacitate minim 33 locuri Perioada în care va avea loc evenimentul:27.05 – 28.06.2019 Cazare în camere duble twin pentru 30 participanţi si in camere single pentru 3 membrii ai echipei de implementare în locaţie de 3 stele în perioada menţionata în tabelul de mai sus pentru 2 (două) nopţi; Unitatea de cazare trebuie să dispună de următoarele: unitatea de cazare trebuie să fie situată în zona de implementare a proiectului (regiunea Nord – Est), într-un ambient natural plăcut, la distanţă de minim 500 m de un drum principal şi în apropiere de obiective cultural - turistice. restaurantul trebuie să fie situat în aceeaşi incintă şi să dispună de o capacitate de minim 33 locuri la momentul desfăşurarii activităţilor; pentru desfăşurarea activităţilor din programul zilnic, prestatorul va pune la dispoziţia participanţilor, zilnic, sala în care se vor desfăşura activităţile de instruire. Sala va fi acoperită, va dispune de o capacitate de minim 33 de locuri. Deasemenea va fi utilată cu mese, scaune şi mobilier uşor de manevrat, videoproiector funcţional, flipchart şi sonorizare necesare pentru susţinerea activităţilor. Asigurarea hranei pentru maxim 33 participanţi (mic dejun, prănz, 2 pauze de cafea/zi, cina), participanţii vor intra cu prânzul în ziua sosirii şi vor ieşi cu mic dejun în ziua plecării; Hrana: Micul dejun - bufet suedez; Masa de prânz va include minim 2 feluri de mâncare caldă şi desert; Cina va include minim 1 fel cald şi desert; Apa plată, apa minerală şi sucuri naturale vor fi incluse la toate mesele; Pauza de cafea va include cafea, apă minerală şi apă plată, fructe, dulciuri şi produse de patiserie; La cererea achizitorului se vor prezenta meniurile zilnice pentru toată durata evenimentului;.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu