2. LOT 2: Strategie de Comunicare, sondaje de opinie,
LOT 2: - Strategie de comunicare, sondaje de opinie
Elaborarea Strategiei de comunicare pentru Parcul Naţional Retezat (incluzând rezervaţiile 2.494 Gemenele, 2.496 Peştera Zeicului) împreună cu siturile Natura 2000 suprapuse parţial - ROSCI0217 Retezat şi ROSPA0084 Munţii Retezat, ce presupune:
- Sondaj cu 600 de chestionare si Raport de cercetare, realiz...
2. LOT 2: Strategie de Comunicare, sondaje de opinie,
LOT 2: - Strategie de comunicare, sondaje de opinie
Elaborarea Strategiei de comunicare pentru Parcul Naţional Retezat (incluzând rezervaţiile 2.494 Gemenele, 2.496 Peştera Zeicului) împreună cu siturile Natura 2000 suprapuse parţial - ROSCI0217 Retezat şi ROSPA0084 Munţii Retezat, ce presupune:
- Sondaj cu 600 de chestionare si Raport de cercetare, realizate înainte de demararea campaniei de informare si constientizare
- Sondaj cu 600 de chestionare si Raport de cercetare, realizate dupa încheierea campaniei de informare si constientizare
- Strategie de comunicare pentru Parcul Naţional Retezat (incluzând rezervaţiile 2.494 Gemenele, 2.496 Peştera Zeicului) împreună cu siturile Natura 2000 suprapuse parţial - ROSCI0217 Retezat şi ROSPA0084 Munţii Retezat.
1. LOT 1 - Strategie de vizitare,
LOT 1 – Strategie de vizitare
Elaborarea Strategiei de vizitare a Parcului Naţional Retezat (incluzând rezervaţiile 2.494 Gemenele, 2.496 Peştera Zeicului) împreună cu siturile Natura 2000 suprapuse parţial - ROSCI0217 Retezat şi ROSPA0084 Munţii Retezat ce presupune:
Studiu elaborat pentru fundamentarea strategiei de vizitare, pentru Parcul Naţional Retezat (incluzând rezervaţiile 2.494 Gemenele, 2.496 Peştera Zeicului) împreună cu siturile Natura 2000 suprapuse parţial - ROSCI0217 Retezat şi ROSPA0084 Munţii Retezat
Strategie de vizitare pentru Parcul Naţional Retezat (incluzând rezervaţiile 2.494 Gemenele, 2.496 Peştera Zeicului) împreună cu siturile Natura 2000 suprapuse parţial - ROSCI0217 Retezat şi ROSPA0084 Munţii Retezat.