Servicii de administrare si suport sistem IT
- Administrarea si monitorizarea infrastructurii de servere si infrastructurii de retea pentru Sediul Central din Bucuresti si pentru Aerocluburile Teritoriale, inclusiv a conexiunilor VPN siste-to-site dintre Aerocluburile Teritoriale si Sediul Central din Bucuresti;
- Administrarea si monitorizarea sistemelor de virtualizare (hypervisor) si a masinilor virtuale (cu sisteme de o...
Servicii de administrare si suport sistem IT
- Administrarea si monitorizarea infrastructurii de servere si infrastructurii de retea pentru Sediul Central din Bucuresti si pentru Aerocluburile Teritoriale, inclusiv a conexiunilor VPN siste-to-site dintre Aerocluburile Teritoriale si Sediul Central din Bucuresti;
- Administrarea si monitorizarea sistemelor de virtualizare (hypervisor) si a masinilor virtuale (cu sisteme de operare Microsoft Windows Server 2012);
- Administrarea si monitorizarea sistemului de catalog Microsoft Active Directory, bazat pe Mircrosoft Windows Server 2012 (management conturi utilizator si comptuter, Group Policy, etc);
- Administrarea si monitorizarea sistemului de e-mail si colaborare Microsoft Exchange Server 2013 si conturilor de e-mail;
- Administrarea si monitorizarea serverului de fisiere si alocarea permisiunilor;
- Support de tip SysAdmin Level 3 pentru utilizatori pentru sistemele enumerate mai sus.
- Support de tip HelpDesk Level 2, dupa cum urmeaza:
o In sediul central din Bucuresti, Bd-ul Lascar Catargiu, de doua ori pe saptamana cate 4 ore, in zile stabilite de comun acord cu beneficiarul.
o In sediul din localitatea Clinceni, la cerere, maxim 2 vizite lunare a cate maxim 4 ore.
o De la distanta (remote) pentru locatiie Aerocluburilor Teritoriale, in limita a 12 ore pe luna. Aceste sedii sunt localizate in urmatoarele localitati: Arad, Oradea, Brasov (2 locatii), Pitesti, Ploiesti, Baia Mare, Iasi, Suceava, Deva, Cluj, Sibiu, Targu Mure