Autoritatea contractanta - Municipiul Oneşti intenţionează sa achiziţioneze servicii constand in actualizare documentatie servicii de proiectare pentru elaborarea acestei documentatii conform HG 907/2016, de catre un proiectant autorizat, care sa elaboreze:
a) Devizul general actualizat,
b) Centralizator Formular F1,
c) Cheltuieli pe categorii de lucrari, pe obiecte - Formular F2,
d) Listele cu cantitatile de lucrari pe...
Autoritatea contractanta - Municipiul Oneşti intenţionează sa achiziţioneze servicii constand in actualizare documentatie servicii de proiectare pentru elaborarea acestei documentatii conform HG 907/2016, de catre un proiectant autorizat, care sa elaboreze:
a) Devizul general actualizat,
b) Centralizator Formular F1,
c) Cheltuieli pe categorii de lucrari, pe obiecte - Formular F2,
d) Listele cu cantitatile de lucrari pe categorii de lucrari formular - F3,
e) Listele cu cantitati de lucrari provizorii OS,
f) Antemasuratori,
g) Detalii de executie lucrari,
h) Caiete de sarcini.
Conditiile si cerinte pentru finalizarea achizitiei si alte informatii se regasesc in documentatia de atribuire atasata prezentei initieri. Documentatia de atribuire consta in: Conditiile si cerinte pentru finalizarea achizitiei , modele de formulare si draft contract propus de catre autoritatea contractanta.
In cazul in care sunteti de acord cu conditiile achizitiei, va rugam sa depuneti documentele ofertei la adresa de e-mail oferte@onesti.ro. Documentele ofertei vor fi semnate si stampilate in original, scanate si transmise in termenul termenul limita de raspuns din Catalogul SEAP. Dupa evaluarea acestora, raspunsul autoritatii contractante in catalogul SEAP reprezinta angajament ferm pana la semnarea contractului de ambele parti.