Feedback
I.D.: 44389373

Servicii achizitii publice pentru „Elaborare PUB şi RLU, Com. Oarja, Jud. Argeş”

Data publicarii
28.10.19 Exista 142.629 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
5.000,00 RON - 5.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile constau în asistenta reprezentantilor Beneficiarului la realizarea urmatoarelor activitati aferente achizitiilor publice: 1. Pregatirea documentatiei aferente achizitei: • Organizarea documentatiilor tehnice necesare; • Elaborarea notelor justificative; • Elaborarea Caietului de sarcini si a Modelului de contract; • Aplicarea semnaturii electronice (daca este cazul); 2. Publicarea sau transmiterea anuntului / in...
Serviciile constau în asistenta reprezentantilor Beneficiarului la realizarea urmatoarelor activitati aferente achizitiilor publice: 1. Pregatirea documentatiei aferente achizitei: • Organizarea documentatiilor tehnice necesare; • Elaborarea notelor justificative; • Elaborarea Caietului de sarcini si a Modelului de contract; • Aplicarea semnaturii electronice (daca este cazul); 2. Publicarea sau transmiterea anuntului / invitatiei de participare: • Transmiterea documentatiei de atribuire si completarea formularelor necesare; • Raspunsuri la observatiile autoritatilor cu privire la documentatia de atribuire; • Elaborarea raspunsurilor la eventualele solicitari de clarificari din partea operatorilor economici, utilizând informatiile de specialitate puse la dispozitie de catre proiectant (daca este cazul); • Elaborarea eratelor (daca este cazul); • Corespondenta cu autoritatile competente pentru verificarea achizitiilor (daca este cazul). 3. Evaluarea ofertei/ofertelor depuse: • Modele de formulare si note justificative; • Elaborarea eventualelor solicitari de clarificari catre ofertanti; • Elaborarea comunicarilor catre ofertanti. 4. Finalizarea achizitiei: • Asistenta utilizare si publicare în SEAP a documentelor pe parcursul evaluarii ofertelor; • Finalizarea Dosarului de achizitie. 5. Monitorizarea modificarilor legislatiei în domeniul achizitiilor: • Decizii si instructiuni ale autoritatilor competente; • Modificari legislatie achizitii; • Modificari
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu