Feedback
I.D.: 88643516

Servicii Achizitii Publice - Cladire publica PNRR C10

Data publicarii
25.10.23 Exista 47.539 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
16.000,00 RON - 16.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Derularea procedurii de achizitie publica pentru atribuirea contractului de lucrari REABILITARE TERMICA SI EFICIENTIZARE ENERGETICA A CLADIRII CENTRULUI DE TABERE PENTRU TINERET DIN SAT VISAGU, COM SACUIEU, JUD. CLUJ Serviciile pe care le oferim pentru procedura derulata sunt : -Etapa de elaborare a documentelor premergatoare publicarii documentatiei - stabilirea cerintelor de calificare, a valorii estimate, a factorilor d...
Derularea procedurii de achizitie publica pentru atribuirea contractului de lucrari REABILITARE TERMICA SI EFICIENTIZARE ENERGETICA A CLADIRII CENTRULUI DE TABERE PENTRU TINERET DIN SAT VISAGU, COM SACUIEU, JUD. CLUJ Serviciile pe care le oferim pentru procedura derulata sunt : -Etapa de elaborare a documentelor premergatoare publicarii documentatiei - stabilirea cerintelor de calificare, a valorii estimate, a factorilor de evaluare, garantii, punctaje; clauzelor contractuale, a formularelor tipizate, intocmire si asistenta in utilizarea DUAE, elaborarea strategiei de contractare; -Etapa de publicare a procedurii pe SEAP: trimiterea documentatiei spre avizare la ANAP ; asistenta pentru elaborarea eratelor; asistenta pentru elaborarea punctelor de vedere impotriva contestatiilor (daca e cazul); intocmirea documentelor necesare in vederea sedintei de deschidere; -Etapa de derulare a procedurii: asistenta si consultanta pentru comisia de evaluare la deschiderea ofertelor; intocmire proces verbal de deschidere/ de vizualizare a ofertelor; evaluarea DUAE; asistenta pentru comisia de evaluare la intocmirea proceselor verbale ale sedintelor de evaluare; asistenta pentru comisia de evaluare la intocmirea si transmiterea solicitarilor de clarificari catre ofertanti. -Etapa de atribuire a contractului: asistenta la intocmirea raportului procedurii; intocmirea comunicarilor rezultatului procedurii Etapa de incheiere a dosarului: definitivarea dosarului de achizitie publica.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu