Feedback
I.D.: 75716817

Servicii achiziţie: „Achiziţie utilaj multifuncţional în comuna Poienarii de Muscel, judeţul Argeş”

Data publicarii
24.11.22 Exista 32.884 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
1.000,00 RON - 1.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile constau în asistenta reprezentanţilor Primăriei Poienarii de Muscel la realizarea activităţilor aferente achiziţiei publice „Achiziţie utilaj multifuncţional în comuna Poienarii de Muscel, judeţul Argeş” (proiect finanţat PNDR): 1. Pregătirea documentaţiei aferente achiziţiei: • Organizarea documentaţiilor tehnice necesare; • Elaborarea Strategiei de contractare; • Elaborarea Caietului de sarcini si a Modelului ...
Serviciile constau în asistenta reprezentanţilor Primăriei Poienarii de Muscel la realizarea activităţilor aferente achiziţiei publice „Achiziţie utilaj multifuncţional în comuna Poienarii de Muscel, judeţul Argeş” (proiect finanţat PNDR): 1. Pregătirea documentaţiei aferente achiziţiei: • Organizarea documentaţiilor tehnice necesare; • Elaborarea Strategiei de contractare; • Elaborarea Caietului de sarcini si a Modelului de contract; 2. Publicarea anunţului de participare simplificat: • Transmiterea documentaţiei de atribuire şi completarea formularelor necesare; • Răspunsuri la observaţiile autorităţilor cu privire la documentaţia de atribuire; • Elaborarea răspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări din partea operatorilor economici; • Elaborarea eratelor (dacă este cazul); • Corespondenţa cu autorităţile competente pentru verificarea achiziţiilor. 3. Evaluarea ofertelor depuse: • Modele de formulare şi note justificative; • Raport expert cooptat; • Elaborarea eventualelor solicitări de clarificări către ofertanţi; • Elaborarea comunicărilor către ofertanţi. 4. Finalizarea achiziţiei: • Asistenţă utilizare şi publicare în SEAP a documentelor pe parcursul evaluării ofertelor; • Finalizarea Dosarului de achiziţie publică. 5. Monitorizarea modificărilor legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu