Feedback
I.D.: 72852131

Servicii închiriere sală + coffe breack pentru organizarea şi desfăşurarea unei sesiuni de consultare a proiectului de politici publice în cadrul proiectului- "Persoane cu dizabilităţii - tranziţia de la servicii rezidenţiale la servicii în comunitate", Cod SIPOCA/SMIS2014+618/127529

Data publicarii
08.09.22 Exista 18.406 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55120000-7
Termenul limita pentru depunere:
14.09.22
Pretul estimativ:
5.550,00 RON - 5.550,00 RON
Documente participare:
  1. Documentatie SEAP.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii închiriere sală + coffe breack pentru organizarea şi desfăşurarea unei sesiuni de consultare a proiectului de politici publice în cadrul proiectului- "Persoane cu dizabilităţii - tranziţia de la servicii rezidenţiale la servicii în comunitate", Cod SIPOCA/SMIS2014+618/127529, pentru un numar de 80 de persoane, în data de 29.09.2022.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare echipamente TIC pentru echipa externa a proiectului Platforma Software Centralizata pentr Identificare Digitala(PSCID),Cod MySMIS2014+: 130599, finanţat în cadrul Programului Operaţional Competitivitate 2014-2020, în conformitate cu Contractul de Finanţare nr. 12/2.3.1/01.09.2020. 09.11.20
Prestare servicii de auditare financiara in cadrul proiectului Platforma Software Centralizata pentru Identificare Digitala(PSCID),Cod MySMIS2014+: 130599, finanţat în cadrul Programului Operaţional Competitivitate 2014-2020, în conformitate cu Contractul de Finanţare nr. 12/2.3.1/01.09.2020. 10.03.21
Achizitie imprimantă portabilă (CPV 30232100-5) , scanner (CPV38520000-6) şi licenţe (CPV 48920000-3) în cadrul proiectului “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548. 11.03.20
Achizitie articole mărunte de birou (consumabile), distrugător documente (cod CPV 30234000-8) şi suporturi de memorie (cod CPV 30191400-8) în cadrul proiectului “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548. 10.03.20
Produse coffe breack comanda 3706  
reparatie suspensie dacia logan breack 30.03.18
Asigurare cazare, masa, coffe brake intr-o locatie din Snagov pentru data de 5 – 6 septembrie 2014 27.08.14
Achiziţia de servicii de organizare a conferinţei de deschidere a proiectului “ Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA 591/ cod MySMIS 2014 127548, finanţat prin Programul Operaţional Capacitatea Administrativă 2014-2020 12.03.20
Achizitie imprimantă portabilă (CPV 30232100-5), pentru proiectul “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548. 14.05.20
SERVICII DE INFORMARE SI PUBLICITATE